به نام خدا

سلام دوستان خوبم

همونطور که میدونید  45 روز دیگه شب یلداست.

شبی که برای خیلی از ماها همراه با خاطرات خوبه ولی عده ای از بچه ها شب یلدا رو درک نمی کنن. بچه های کار ، بچه هایی که توی مؤسساتی نگه داری میشن ، بچه های بی بضاعت و قشر آسیب پذیر جامعه.

یه بسته حاوی مقداری خوراکی و میوه میتونه این بچه ها رو بی نهایت خوشحال کنه . بذر ایمان و امید رو تو دلشون بکاره. بچه ها مهربونی ما رو به حساب هدیه از طرف خدا میذارن. مطمئنا مهربونی مداوم ما اثرش به خودمون برمی گرده و در آینده ان شاءالله جامعه بهتری خواهیم داشت و بچه ها در کنار تمام ناراحتیها و غم هاشون کمی هم حال خوب رو تجربه می کنن و این در شخصیتشون تاثیر گذاره.

همون طور که بنیاد خیریه مادر مهربان تمام تلاشش در جهت مهربانی کردن به بچه های بی بضاعته. ازتون خواهش می کنم بیاید و اعلام حضور کنید . مطمئنم همه مون می تونیم به نحوی در این کار سهیم بشیم و این پست رو به این دلیل الان گذاشتم که بتونیم از الان پس انداز کنیم. حتی بعضی اقلام رو میشه زودتر خریداری کرد. لازم نیست هزینه ی زیادی صرف بشه. مثلا ی بسته حاوی پاستیل ( هر بسته پاستیل ایرانی که توش 9 تا پاستیل هست ) حدود 3 هزار تومنه. یا خرید مقداری میوه حدود 5 تومن شایدم کمتر . یک کیلو شیرینی حدود 13 تومن .

میتونیم برای 1 بچه بسته یلدایی آماده کنیم و می تونیم برای تعداد بیشتری این کارو بکنیم. فقط حواستون باشه طوری نباشه که یه بچه ی دیگه ببینه و بسته ای نداشته باشیم بهش بدیم. و البته می تونید کار خیرتون رو با دیگران سهیم بشید و ثوابش بهره ببرید. می تونید بسته ها رو به موسسات ببرید و می تونید داخل ماشین بذارید و هر بچه کار یا نیازمندی که دیدید بهش تقدیم کنید.

لطفا اعلام حضور کنید و ان شاءالله برای اینکه ثابت کنیم اینکارو انجام دادیم به شرط بقا ! نوشته ای رو در نظر میگیریم که روی هدیه مون بذاریم و عکسش رو در اینجا به اشتراک بذاریم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)