با سلام

پسری مجرد و 27 ساله هستم. با مدرک کارشناسی ارشد. مذهبی, درونگرا, رویا پرداز و منزوی. تقریبا از کودکی همینجور بودم. متاسفانه بیکارم و این مسئله هم در زندگی من تاثیرات منفی زیاده گذاشته. خیلی نا امید و افسرده ام  و هر وقت میخوام کاری را شروع کنم امیدی به موفقیت در آن ندارم و در میانه راه نا امید میشوم.

همیشه از کودکی ترس از شکست و تحقیر داشتم. و از کودکی منزوی و درونگرا و رویا پرداز بوده ام. البته خدا بیامرز پدرم هم آدم بسیار بداخلاقی بودند و کودکی و نوجوانی من هم پر از استرس بود. الان هم بسیار نا امیدم در رویا پردازی به سر میبرم. فقط یک دوست قدیمی دارم.با انسانها راحت ارتباط برقرار میکنم اما نمیتوانم رابطه را ادامه دهم. اصلا اصلا اصلا انرژی ندارم.

خواهش میکنم بهم کمک کنید.

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)