سلام به اعضای محترم خانواده برتر

با آرزوی موفقیت برای تک تک شما امروز میخوام مطلبی رو عنوان کنم
یقینا همه ی ما در دوران کودکی آرزو و رویاهایی برای خودمون داشتیم که شاید هنوز هم همراهمونه ولی به خاطر شرایط و سخت شدن زندگی فقط یه آرزو مونده نه بیشتر .
با این حال حتما شما هم متوجه افرادی بودید که تونستند رویا هاشون رو هدف گزاری کنند و به خواستشون برسند و یا سخت در تلاش هستند خب شرایط برای اونا هم یکیه حالا شاید یکم بالا پایین داشته باشه پس دلیل چی میتونه باشه؟
من در اینجا از دوستان دعوت به همکاری مینمایم که بیان و بگن که چه چیزی باعث شده که برای هدفشون نجنگند و یا اصلا تبدیل به هدف نشده براشون و یا کسانی که به هدفشون رسیدند و یا در تلاش هستند چه انگیزه ای داشتند برای شروع به کار و نحوه رسیدن به موفقیت  حالا این هدف و آرزو میتونه هر چیزی باشه مثلا پیدا کردن شغل دلخواه، موفقیت در امور مالی و یا تحصیلات مورد نظر، پیدا کردن شخص رویایی برای ازدواج،و یا حتی اصلاح کردن نقص هاشون و غیره
فرق نمیکنه که چی باشه هر کس واسه خودش هدف هایی داره اصل مطلب بیان کردن دلیل رسیدن و یا نرسیدن به موفقیت هست که امیدوارم دوستان همکاری کنند

کوچیک شما
Sadegh7241

مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت


امیدواری:

می خوام بدبین نباشم به خودم و آینده ام

چطوری میتونم امیدوار باشم؟

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

من چی کار کنم که یه کم به آینده امیدوار بشم؟

تجربه های امیدوار کننده در زندگی

امیدوارم بتونم راهم رو پیدا کنم

مشکل ناامیدی و کمبود اعتماد بنفس دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)