باسلام.

وقت تون بخیر.

من خانوم 22 ساله ای هستم و یه پسر 3 ساله دارم. بچه ی من پسر خوبیه فقط یه خورده شیطونه. و یه رفتار زننده ای که داره اینه که خیلی بد دهن شده حرف های خیلی زشت و بی تربیتی یاد گرفته و تنها کسی که این حرف ها رو به پسرم یاد داده عموشه.

من نمیدونم برادرشوهرم به چه حقی به خودش اجازه داده این حرفها رو به بچه ی من یاد بده ، اونم حرفهای بد. من نمیدونم چرا به خودش اجازه میده تو تربیته بچه ی من دخیل باشه؟!

چند بار هم به همسرم گفتم به داداشت بگو این حرفها رو به بچه یاد نده. ولی همسرم بهم میگه نمیتونم که برم باهاش دعوا بیوفتم ، میگه بچه بزرگ میشه خودش یاد میگیره که این حرف ها ،حرفهای خوبی نیست. من دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد.

از دیدگاه شما من باید با برادرشوهرم چه طور رفتار کنم تا بفهمه نباید این حرفها رو به پسرم یاد بده؟ به نظر شما یه بار قاطعانه با برادر شوهرم دعوا و صحبت کنم راه خوبیه؟

پیشاپیش سپاس گزارم از پیشنهادات دلسوزانه و عالی تون.


مرتبط:

اگه یه پسر داشتم ...

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)