با سلام خدمت همه ی خانواده برتری ها
بنده یه جوان 30 ساله هستم ، و با یه خانوم 29 ساله در زمینه پژوهشی همکاری میکنم ، یک سالی هست با ایشون در ارتباطم از همه لحاظ با شخصیت پخته متین با وقار ، متعهد به زندگی  یعنی دختریه که میشه یه عمر روش حساب باز کرد و کسی نیست که احساسی تصمیم بگیره و همیشه عاقلانه رفتار میکنم با توجه به رفتار ایشون من بهشون علاقه مند شدم ،و ابراز علاقه کردم هر چند ایشون پاسخی ندادن ولی فکر میکنم تمایلی نسبت به بنده دارن .
تو این یک سال چیزی جز احترام و شخصیت والا ازشون ندیدم ولی  متاسفانه متاسفانه جدیدا وارد پیج اینستاگرام شون شدم دنیا رو سرم خراب شد عکس های بی حجاب و ... که خودتون بهتر میدونید که علاوه بر فامیل سه تا از دوستای دانشگاه ( پسر ) و شوهرای دوستای دخترشون هم تو پیجشون بودن و غریبه دیگه نبود.
البته اینم بگم که بارها گفتن خانواده ی راحتی دارن و سبک زندگیشون این هست ولی من فکر نمیکردم تا این حد باشه که مثلا زیر پیج شوهر دوستشون کامنت قربون صدقه و این چیزا بذارن و شوهر دوستشون بگن جیگرتو بخورم ، و یا حالا با پسر خاله یه دوست دانشگاهشون دل بدن و قلوه بگیرن ، البته بارها به من گفتن که همیشه حریم حفظ میشه و هر کسی رو وارد حریم شخصی خودشون نمیکنن .
خلاصه بگم طرز فکر خودشون و خانوادشون اپن مایند ، ولی بازم ذهنم مشغوله هر چند وضع مالی هر دو در حد عالی هست ولی من خودم رابطه با کسی نداشتم یه مقدار باعث ناراحتیمه این موضوع ، و شخصیت راحتی دارن و با همه تعارف و بگو بخند رو دارن ولی حریم حفظ میکنن.
اینجوری بگم تا زمانی که کسی فکر بدی دربارشون نکنه و قصدی نداشته باشه با طرف ارتباط دارن و راحتن ، یعنی سبک زندگیشون اینه مادر خاله ها دختر خاله ها همه تو پیج همن. یعنی دختری نیست که بخواد دور از چشم کسی کاری بکنه براشون عادیه این مسئله .
حالا سوالی که از دختر خانوم ها دارم کسی هست اینگونه باشه سبک زندگیش ؟ آیا نگران کننده هست؟ البته همه میدونیم که جامعه و سبک زندگیه مردم داره عوض میشه و همه روشن فکر شدن مثلا ، ولی بازم ذهنم درگیره از طرفی بسیار دختر خوب و پخته ای هستن و خودشون روی پای خودشون ایستادن از طرف این مسئله ، سر دو راهی گیر کردم .
اینم بگم در طول مدت همکاری حجابشون رو کاملا رعایت میکردن ولی خب با دیدن این عکسا یه ذهنیت جالبی نگرفتم ازشون ، نمیخوام قضاوت کنم ولی آدم ناخود آگاه ذهنش درگیر میشه ، خیلی راحت با پسر خاله یا حالا دوست دانشگاه قربون صدقه و این حرفا و غیره دارن. 
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام


مرتبط با بدحجابی:

خانم بد حجابی که مبلغ حجاب شد

یک دلیل منطقی برای بد حجابی خودتون بفرمایید

آقایون غیر مذهبی واقعا از بد حجابی خانم شون در جامعه ناراحت نیستند؟

راه درست امر به معروف یه بد حجاب چیه ؟

چند سوال برای کشف عقاید بد حجاب ها

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

از کجا می شه فهمید هدف یه دختر از بد حجابی چیه ؟

ریشه یابی علت بد حجابی در جامعه

می تونم یه دختر بد حجاب رو با حجاب کنم ؟

بد حجابی یه خانم دلیلی برای بد بودن اون نیست

رابطه ی بین خشکسالی و زلزله با بد حجابی و گناه

بی حجابی یا بد حجابی چقدر با بی عفتی ارتباط داره؟

ترکیب نوحه و بد حجابی ، هدفشون چیه ؟

چند استدلال در مورد بحث حجاب

پلنگ شدن، یک اصطلاح مختص خاورمیانه و جهان سوم است

یک نکته خدمت خانم هایی که حجاب براشون مهم نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)