سلام 

من دختری 21 ساله دانشجوی کارشناسیم،میخواستم بپرسم چجوری وابستگی و عادتمو به اینترنت کم کنم؟

من تقریبا شاید بیش از 10 ساعتمو تو اینترنت و جلوی لبتابم 

امسال میخوام ارشد شرکت کنم ولی با این وضعیت اصلا درس نمیخونم!!

جدیدا چت زیاد میکنم شاید 3 ساعت بقیشم  سایتای علمیم یا در حال ترجمه ی کتاب انگیلیسی 

من حتی به خاطر اینکه با گوشی اندرویدم میرفتم تو نرم افزار وایبر و لاین گوشیمو عوض کردم ی ساده گرفتم ولی همون نرم افزارا رو روی لبتابم نصب کردم؛نه اینکه با غریبه حرف بزنم با دوستام حرف میزنم 

ولی میخوام کل کارم در روز بشه ی ساعت نه بیشتر 

چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید؟


مرتبط:

چی میشه که یه پسر یه دفعه فضای مجازی رو کنار میذاره؟

دختری هستم که معتاد اینترنت شدم

به چت کردن با پسران معتاد شدم

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)