سلام

غرور ، احساسات

شاید این دو تا چیزایی باشن که خیلی با هم جور در نیان ولی در من که خیلی خوب جور در اومدن !

خیلی سخته آدم هم فوق العاده احساساتی باشه و هم مغرور ( یه جورایی آدم نابود میشه ) . توجه کنین که غرور با تکبر متفاوته و من خدا رو شکر متکبر نیستم فقط مغرورم اگه غرور با بی ادبی ترکیب شه میشه تکبر .

خلاصه اینکه من هم مغرورم و هم احساساتی و باور کنین این چیزیه که آدمو عذاب میده . احساساتی بودنم در حدیه که با دیدن فیلم های رمانتیک بارها گریه کردم و مغرور بودنم در حدیه که یک سال با صمیمی ترین دوستم سَرِ یه موضوع قهر بودم (( تقصیر اون بودااااا ))
و با اینکه اون چند بار پا پیش گذاشت واس آشتی ، آشتی نکردم تا اینکه بعد از یک سال تلاش هاش نتیجه داد !

بارها شده نشستم و صحنه های رمانتیک بین خودمو همسر آیندم رو تصور کردم ، و حتی به جمله هایی که میخوام بش بگم فکر کردم اما یه حسی میگه نباید بگی و از طرفی یه حس دیگه میگه هر ثانیه باید بهش ابراز محبت کنی .

خلاصش اینه که دچار سردرگمیم و میخواستم نظرات شما رو بدونم که به نظرتون کدوم بخش از شخصیتم بهتره و از خانما بپرسم که مردِ ایده آل شما مغروره یا احساساتی؟

به نظر خودم که مردای مغرور واسه خانما جذاب ترن و هر چی به دخترا بیشتر کم محلی کنی بیشتر به سمتت کشیده میشن!!! هر چه بیشتر پیگیرشون باشی بیشتر نار میکنن .

اشتباه میکنم آیا ؟


مرتبط:

احساساتی بودن مرد خوبه یا بد؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

دختر مورد علاقه م میگه از لحاظ احساسی قانع نشدم

توقع دارم نامزدم با من هم احساسی برخورد کنه

دوران نامزدی شوهر خیلی آدم احساسی بود ، الان سرد شده

احساس می کنم محبت های شوهرم از روی وظیفه است نه علاقه

چکار کنم که شوهرم به حرف بیاد و احساسش رو بهم بگه

قبل از ازدواج چطور میتونم بفهمم که خواستگارم احساسی هست یا نیست؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

از دید خانم ها من یه مرد خشن و بی احساسم ؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

خانم ها با کدام رفتارهای شوهر احساس می کنند ملکه خانه هستند

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من

شوهرم مشکل نسبتا شدیدی در ابراز احساسات اش دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)