سلام

از خوانندگان همین سایت هستم و امیدوارم کمکم کنید.

دختری هستم 25-26 ساله و در آستانه ازدواج. با اینکه همسر آیندمو خیلی وقته میشناسم و با تمام خوبی ها و بدی هاش آشنا هستم و از گذشته و همه ی روابطش آگاهم و میدونم علاقه خیلی زیادی بهم داره اما اخیرا وسواس فکری خیلی شدیدی گرفتم. این مشکلم از وقتی شروع شده که کامنت بعضی اعضای این سایت رو خوندم.

یکی از پستهای اخیر "حق خودم میدونم با دختری پاک ازدواج کنم" خانمی به اسم پروانه اومدن گفتن صیغه شدن و بعدها اینو از شوهرشون مخفی خواهند کرد چون باکره هستن. بعضی آقایون هم ازش طرفداری کردن. من واقعا نگران هستم همسر آیندم هم همچین روابطی داشته باشه و ازم مخفی کنه.

میگم نکنه همین الان که منو دوست داره به خاطر نیاز جنسیش زن صیغه کرده باشه, یا حتی بعد ازدواجمون وقت هایی که به هر دلیلی در دسترسش نیستم زن صیغه کنه. به قران انقد نگرانم حتی شوق ندارم برا مراسم نامزدیمون برنامه ریزی کنم.

همیشه دلم میخواست برم چند روز کل شهر و بگردم بهترین لباس و کفش رو برا نامزدیم انتخاب کنم ولی الان انقد دلهره دارم هیچ شوقی برام نمونده. میخوام یه شرط بذارم نمیدونم عاقد همچین شرطی رو میپذیره یا نه.

میخوام شرط کنم ما به شرطی به هم محرم هستیم که بعد از عقد سراغ هیچ زن (مرد) دیگه ای چه شرعی چه غیر شرعی نریم و در صورت پنهان کاری عقدمون باطل هست و تمام اعمالمون زنا محسوب میشه و گناهش گردن کسی هست که خلاف شرطمون عمل کرده باشه.

ولی خب این شرط رو گذاشتن یعنی اوج بی اعتمادی به همسر آیندم که بیشتر از چهار ساله میشناسمش. واقعا درمانده شدم. میدونم خیلیا هم مثل من نگران این مساله هستن.

خواهش میکنم کسایی برن صیغه کنن یا صیغه مردا بشن که بعدها بتونن با خیال راحت همین رو به همسر دائمیشون بگن. مسلما دخترا و پسرایی پیدا میشن که حساسیت چندانی به ازدواج موقت قبلی همسرشون ندارند. خب اگر کارتون رو درست میدونید مخفی کاری نکنید. میگید کارمون درسته و نیاز نیست به همسر آینده بگیم ولی پنهان کاری در هیچ زمینه ای مثل بیماری, اعتیاد, مشکلات مالی و ... هم درست نیست چه برسه پنهان کردن ازدواج قبلی.

بحث حلال بودن صیغه رو پیش نکشید, قطعا صیغه برا بعضیا بهترین گزینه است و قصد نداریم حلال خدا رو حرام کنیم ولی دروغ گفتن به پسر یا دختری که میخواد همسرش فقط متعلق به خودش باشه هم گناه کبیره است, شکستن دل یک آدم و نابود کردن زندگیش هم گناه کبیره است .

 "خواهش میکنم ما جوون ها رو از ازدواج نترسونید" به قرآن هزار و یک مشکل برا شروع زندگی داریم دیگه بی اعتمادی هم بهش اضافه بشه همون بهتر زندگی رو شروع نکنیم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)