سلام

من دخترم و 22 سالمه. تیر ماه امسال از رشته کامپیوتر یکی از دانشگاه های خوب تهران فارغ التحصیل شدم. گرایشم سخت افزار بود. اما علاقه اصلی خودم برنامه نویسی Front-End وب هست. خودم شروع کردم یه چیزایی یاد گرفتم. اما خیلی گیج شدم. نمیدونم از چه منبعی استفاده کنم مفیدتره.

کتاب دانلود کردم، دوره های لیندا و udemy و...  رو دانلود کردم ولی واقعا موندم از چه مسیری برم بهتر به نتیجه میرسم. کسی نیست دور و برم که راهنماییم کنه. کاش یه mentor داشتم. چند جا درخواست کارآموزی دادم و مصاحبه هم رفتم ولی احتمالا چون آیتم های کمی رو بلدم دیگه بعدش باهام تماس نگرفتن. من واقعا دوست دارم توسعه دهنده حرفه ای بشم و کار کنم. اگه کسی راهنماییم میکرد و میتونستم ازش سوال بپرسم خوب میشد. این سوال رو اینجا مطرح میکنم، اگه از خوانندگان محترم این بلاگ کسی میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم.

مرتبط:

ارزش داره عمرم رو روی برنامه نویسی بذارم؟

برای لیسانس رشته آی تی بهتره یا نرم افزار ؟

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟

آینده شغلی رشته نرم افزار چطوره ؟

قبولی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا فناوری اطلاعات؟

در خواست ایده برای کسب در آمد از طریق طراحی و برنامه نویسی وب

راهنمایی در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی

در ایران برنامه نویسی plc درآمد داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)