سلام دوستان خوبم

از اون جایی که هر خونه باید یه ماوا و محل امن برای اعضائش باشه باید به عوامل به وجود آورنده این موضوع هم اهمیت داده بشه . یکی از چیزهایی که منزل رو برای زن و مرد " امن " میکنه بحث رازداریه . بماند که برخی از زوجین بسیار ناشیانه به این امر مهم توجه نمیکنن و بسیاری از امور و تصمیمات منزلشون قبل از اجرایی شدن به سمع و نظر بقیه رسیده.

خوبه خانم ها و آقایون در این مورد حتما با همسرانشون صحبت کنند و حتی درباره مواقعی که به هر دلیلی نمیخوان اطرافیان از موضوعی یا دلیل کاری باخبر باشن با هم همسو بشن و این ویژگی رو در خودشون تقویت کنند .

واقعا داشتن حریم خصوصی برای منزل و افراد اون و تقویت رازداری یکی از مواردی که خیلی باعث دلخوشی نسبت به همسر میشه . متاسفانه برخی زوجین بدون دقت به این موضوع رفتار میکنند به طوری که اگر مثلا دو قسط وام شون عقب افتاده یا مدتیه که از نظر خوراک پوشاک و ... در مضیقه هستن  یا کوچکترین اختلاقات و بگو مگوهایی که پیش میاد و یا حتی درباره مسائل خیلی خیلی خصوصی بین خودشون هم اطرافیان خبرهای نصف و نیمه ای دارن .

من از این دریچه میخواستم از دوستان خواهش کنم کمک کنیم تا چطور رازداری و اهمیتش رو به همسر و فرزندانمان یاد بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)