با سلام 

یک مسئله‌ای که واقعاً ذهن من را مشغول کرده و با این همه اخبار و روزنامه‌ها از صبح تا شب  می‌خوانیم و می‌بینیم که خانم‌ها و یا دختر خانم‌ها به جای اینکه از وسایل نقلیه عمومی (تاکسی، اتوبوس و یا مترو) استفاده کنند، سوار یک خودروی شخصی شده و متاسفانه دزدی، زورگیری و تجاوز هم صورت گرفته، البته قابل ذکر هست که تمام خودروهای شخصی انسان‌های بدی نیستند ولی خانم‌ها شما از کجا می دانید آن خودروی شخصی انسان خوبی است و یا بد؟  

من دقت کردم چرا به همین راحتی سوار هر خودروی شخصی می‌شوید، آقایان ظاهر آدم‌های خلاف را بهتر از خانم‌ها تشخیص می‌دهند باور کنید من به چشم خودم چند روز پیش دیدم یک مردی با یک خودرویی که پلاک نداشت، جلوی یک خانم ایستاد و معلوم بود که خانم از هیچی خبر ندارد سوار شد و رفت، آخر بی احتیاطی تا کی؟ لطفاً به خانواده و دوستان تان هم در مورد این مسئله تذکر دهید.

با تشکر 


مرتبط:

اگه دختر چادری سوار ماشین شخصی شد، قصد دوستی داره؟

خیلی سخته 2 ساعت تو در ماشین مچاله بشم...

دلیل اصرار بعضی از آقایون به جلو نشستن دختر در ماشین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)