سلام

من یک مشکلی دارم که نمیدونستم با کی مطرحش کنم .

من حدود 2 ساله که نمیدونم چرا ولی مثلا اصلا دوست ندارم عکس بگیرم از خودم ، مثلا مسافرت میریم با خانواده یا همیشه من عکس میگیرم یا وقتی که میخوان عکس بگیرن از ما ، یه جوری در میرم و دوست ندارم توی عکس ها باشم . احساس میکنم خیلی بد هستم توی عکس و فکر میکنم هم درسته ، از اینکه بعضی مواقع خودمو توی آینه ببینم ترس دارم ...

مثلا موهامو مرتب می کنم حتی کج شدن چند تار مو به یک طرف دیگه اعصابمو به هم میریزه فکر می کنم خیلی الان تغییر کرده و زشت شده با وجود اینکه اصلا شاید بقیه نبیینن اون چند تار مو رو ...

یا مثلا یک مقدار از ریش و سبیلم در میاد فکر میکنم خیلی چهرم تغییر کرده اصلا به من نمیاد برای همین مجبورم هر شب به نحوی صورتمو اصلاح کنم احساس می کنم اگه یه ذره در حد سر سوزن مو روی صورتم در بیاد خیلی تغییر می کنم .

الان مسافرت میریم همیشه ترس دارم توی راه باشیم و جایی نباشه بتونم صورتمو هر روز اصلاح کنم و کسی منو با کمی مو روی صورتم ببینه ! به خدا خودمم دارم تعجب می کنم چرا اینطوریم ...

خواهشا مسخرم نکنین به خدا نمی دونم مشکلمو به کی بگم خجالت می کشم حتی به کسی بگم ...

اهان یک مشکل دیگه ... همیشه فکر می کنم با بقیه فرق دارم توی جمع ها فکر می کنم از همه داغون ترم همیشه اصلا دوست ندارم توی جمع دوستام باشن و دوست دارم توی خونه بمونم ... به کمکتون محتاجم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)