با سلام

خانم 25 ساله ای هستم و یه دختر 6 ساله دارم امسال کلاس اوله. سر درس خوندن و مشق نوشتن خیلی اذیتم میکنه.

اصلا علاقه ای به مدرسه و دفتر و کتاب نداره. خیلی بازیگوشه مدام میخواد بازی کنه. به زور و ترسوندن و جایزه دادن مشق مینویسه. خانومشون هم بهم گفته دختر باهوشیه فقط باید باهاش تمرین کرد تا پایه درسیش قوی بشه ولی خودش هوشش رو تو درس و مدرسه نمیذاره. اصلا همکاری نمیکنه. فقط به فکر بازیگوشیه. از پدرشم نمیترسه. اما شوهرمم آدمی نیست که بخواد بچه ی خودش رو از خودش خودش بترسونه و برونه . مدام با دخترم حرف میزنه میگه تو باید درس بخونی خانوم دکتر بابا بشی اما اصلا حرف گوش نمیده . دیگه درموندم کرده .خسته شدم از بس با دخترم کلنجار رفتم.

چیکار کنم دخترم به مدرسه و مشق نوشتن علاقه مند بشه؟

با تشکر.


مرتبط:

چکار کنم بچه هام با خانواده منم مثل خانواده ی شوهرم راحت باشن؟

میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)