عرض سلام و ادب و ارادت و شب بخیر
من یه پیشنهادی داشتم .

میخوام ی صفحه ایجاد کنیم که درد و دل های دخترونمون ، مسائل زیبایی ،ورزشی و خانوادگی رو مطرح کنیم . جدای از پست هایی که گذاشته میشه و نظر میذاریم خب برخی کاربران قدیمی صفحه شخصی داشتن ولی ما نمیتونیم تو صفحه شخصی دوستان صحبت کنیم ممکنه خوشایندشون نباشه .

من خودم واقعا بچه های وبلاگ رو دوست دارم و دلم میخواد صمیمیت بیشتری بینمون باشه مثلا اون خانمی که گفتن من هیچ دوستی ندارم و احساس تنهایی میکنم و اگر از دستمون بر میاد کاری برای هم بکنیم .

میخواستم بدونم خانم ها موفق هستند یه صفحه دخترانه ایجاد کنیم ؟

با احترام

" کارولینا "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)