با سلام

من یک پسرم و میخواهم بگویم مردها هر چی میکشن از حسادت بعضی از خانم ها نسبت به یکدیگر است ، دیروز برادرم طلاق گرفت ایشان یک باجناق پولدار داشت که زن داداشم هر روز پول و ثروت و مسافرت های خواهرش را به حالت سرکوفت یا کنایه به برادرم میگفت .

برادرم یک کارمند هستش که زندگی معمولی دارد، بعد از 8 سال زندگی توانسته است یک خانه کوچک و یک ماشین و 3 میلیون حقوق داشته باشد ولی باجناق برادرم واقعا پولدار است و همین سرکوفت ها باعث شد که دیگر برادرم  به زندگی نتواند ادامه دهد.

من دیدم و میبینم که خانم ها شوهرهای دوستان و یا شوهرهای خواهرانشان را زیاد با شوهرهای خود مقایسه میکنند ، این کار اصلا درست نیست و باور کنید همه چیز  پول نیست. هر کسی نقاط قوتی دارد و هم نقاط ضعفی، بهتر است اون دسته از خانم ها دست از مقایسه کردن بردارند .


مرتبط :

با حسادت های بی جا، زندگی رو به خودم و شوهرم زهر کردم

به خاطر حسادت فاصله م داره با شوهرم زیاد میشه

چرا باید نسبت به زنی که ابزار جنسی بوده حسادت کنم ؟

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

فایل صوتی پیرامون مسئله ی حسادت

به رابطه ی مادرم و خواستگارم کمی حسادت می کنم

حسادت در زنان و مردان

خیلی حسودم دلم نمیخواد شوهرم به غیر از من با کسی بخنده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)