سلام بر دوستان عزیز خانواده برتر

دختر خانم های مجرد که ذهنشون پر از فانتزیه و همچنین خانمای متاهلی که فانتزی هایی داشتن یا همچنان دارن ، قبل از اینکه بعد از ازدواج بیاین و شکایت کنید که من کلی فانتزی داشتم و الان بهشون نرسیدم و انتظار دارید شوهرتون علم غیب داشته باشه و با فانتزی های شما از قبل آشنایی داشته باشه!، بیاین و تو این پست بگید توی زندگیتون چه فانتزی هایی دارید که انتظار دارید و خیلی خرسند میشید بعد از ازدواج بهشون برسید ؟ بگید تا پسرای در شرف ازدواج یا حتی آقایون متاهلی که این پست رو میخونن بتونن بیشتر به خواسته های همسر فعلی یا آیندشون توجه داشته باشن.

تا جایی که امکان داره فانتزی های عاطفی و احساسی رو بگید و وارد فاز های جنسی نشید یا اگر هم میشید خیلی با احتیاط و فقط به صرف آموزش ازشون اسم ببرید .

این آموزش ها واقعا لازمه و نظرات شما بسیار به درد بخور خواهد بود پس سعی کنید حتما شرکت کنید، اصلا فکر کنید همسرتون قراره بیاد و این پست رو بخونه، تنبلی نکنید و جواب بدید . 

ممنون از شما

برادر کوچیک شما "منصور وسطی"


شناخت دختران:

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)