سلام

من چند ساله که ازدواج کردم. اولش فکر میکردم که ازدواج چقدر رویایی هست و زن و مرد در کنار هم چقدر خوش و خرم هستند. اما بعد از ازدواج فهمیدم که چقدر زندگی با یه نفر غریبه سخته و راضی نگه داشتنش سخت تر.

همسرم توقعاتش از من زیاده و البته منطقی و من هم تغییر دادن خودم برام سخته. نمیتونم مطابق میلش رفتار کنم و نهایت 2 الی 3 روز بتونم خودم رو کنترل کنم. الان از زندگی دلسرد شدم و نمیتونم دوستش داشته باشم.

همش بین ما جنگ و جدله. با یه حرف کوچیکش به اوج انفجار میرسم. اصلا نمیدونم دوستش دارم یا نه. فقط میدونم دلم نمیخواد از دستش بدم. دلم میخواد دوباره به زندگی دلگرم بشم همه چیز رو فراموش کنم و ببخشم . خودمو تغییر بدم و بشم همون چیزی که میخواد ولی واقعا نمیدونم چجوری!؟

به نظرتون من باید چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)