سلام به همه کاربران خانواده برتر

من یه دختر 24 ساله م . واسه نامزدم یه چیزی که میدونستم برای دانشگاهش به دردش میخوره خریدم. به سختی هم اون چیز رو پیدا کردم به قیمت 300 هزار تومن.

برای تولدش هم از 6 ماه قبلش پول تو جیبی جمع میکردم و تو استرس و برنامه ریزی بودم و 1 میلیون خرج کردم حدودا . وقتی دید اینقدر خرج کردم ناراحت شد گفت چرا اینکارو کردی؟ اما من دوس داشتم. مسئله پولش نیست, بحث اینه خیلی وقت گذاشتم و هیچوقت از کنار علایقش بی تفاوت نگذشتم چون عاشقشم. اما اون برای تولد من هیچی نخرید....

خیلی هم وضعشون خوبه و مسئله مالی نداشت. منم دختر پرتوقعی نیستم هدیه کوچولو هم میخرید خوشحال میشدم. اما فقط تبریک گفت. البته 5-6 ماه قبل از تولد من فهمیدیم پدرش مریضه البته مریضی سختی که نه. یعنی لاعلاج بود اما قابل کنترل . ولی اینجوری نبود که چند ماه بعدش که تولد من نزدیکه حالش بد باشه. نه . زندگی عادی داشتن. اما وقتی به خودش گله میکنم میگه تو این یکسال خیلی فشار روم بوده و از این حرفا.

بهش گفتم خیلی دلم شکست و ممکنه امسال براش کادو نگیرم خندید گفت فکر می کنی کادو برام مهمه ؟ گفت من اینجوریم که پدرمو هم دوست دارم اما ابراز نمی کنم.

واقعا دارم حرص می خورم. واسه اون تولد و کادو اصلا مهم نیست که واسش بگیرم یا نگیرم و در نتیجه واسه من هم نمیگیره. احساس دوست نداشته شدن و بی ارزش بودن میکنم.

خواهشا بعضیا نگن دخترا پولکی و فلان چون من اگه مادیات برام مهم بود اینقدر به خودم سختی نمیدادم تا واسش پولامو جمع کنم درحالیکه اون واسه من هیچ کاری نکرد.

2 تا سوال دارم خانم ها و آقایون:

1- چیکار کنم که این مناسبت ها کادو بگیره؟ چون هر جوری ناراحتیمو نشون دادم تاثیر نداره و میگه مدلم اینه که اهل کادو نیستم. از طرفی دوست ندارم با غرغرهای من کادو بخره. میخوام از ته دلش اینکارو بکنه. چیکار کنم؟

2- برای تولد امسالش هیچ کادویی نخرم یا بخرم؟  چیکار کنم؟


بیشتر بخوانید ...

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)