با عرض سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون

من خانومی هستم 30 ساله ده سال پیش ازدواج کردم و دو سال بعد ازدواجم باردار شدم متاسفانه از دوران بارداری مبتلا به واریس پا و دیابت شدم  و در هشت ماهگی زایمان کردم و نوزادم زنده نموند و بعد از پنج سال زندگی مشترک منو و همسرم توافقی از هم جدا شدیم و در این سالها واریس من خیلی پیشرفت کرده و قسمت های زیادی از پاهایم را درگیر کرده .

بعد از طلاقم خواستگارانی داشتم ولی به محض اینکه مساله دیابت و واریس را میشنوند عقب نشینی میکنن حالا خواستگاری دارم که 58 سالش هست و همسرش فوت شده و فرزندانش ازدواج کرده اند و با شرایط من هیچ مشکلی ندارد و خواستگار دیگری هم دارم که او نیز با شرایط من مشکلی ندارد .

خواستگار دومم مردی است 38 ساله و مرا به عنوان همسر دوم میخواهد و از همسر اولش دو فرزند دارد . حالا بین این دو خواستگار مانده ام نمیدانم چه کنم همسر دوم شوم یا با مردی که از پدرم هم بزرگتر هست ازدواج کنم.

خانوادم مخالفن با هر دو ،می گویند صبر کن مورد بهتری پیدا شود . ولی من امید ندارم با این شرایطی که دارم مورد بهتری برایم پیدا شود یا باید تا پایان عمر مجرد بمونم یا اینکه تن به ازدواج های اینگونه بدهم به نظر شما درست ترین کار چی هست؟ من باید چه کنم؟

با تشکر


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)