سلام دوستان

خوبید؟

دوستان من احساس میکنم چاق شدم . این سه ماه تعطیلات خیلی خوش گذشته انگاری ، فقط خوردم و خوابیدم و حدود ۷ کیلو چاق شدم . قدم ۱۷۰و وزنم ۷۵ شده . قبل از ورود به دانشگاه حدود ۶۸ بودم ولی چند روز پیش وزن کردم خودمو شاخ در آوردم . اینم بگم من حدود یک سالی میشه ازدواج کردم . میترسم واسه بارداری به مشکل بخورم .

آخه میگن چاقی باعث ناباروری میشه . خیلی استرس دارم . راه دانشگاهم خیلی طولانیه و حدود دو ساعت تو اتوبوس و مترو ایستادم و نزدیک ۲۰ دقیقه پیاده روی داره . با این حال حلقه گرفتم و تو خونه حلقه میزنم . بنظرتون میشه تغذیم رو تغییر ندم و با ورزش ۱۰ کیلو کم کنم ؟ دوست ندارم خیلی لاغر شم .

و یه سوال دیگه اینکه میگن بعد لاغری پوست میوفته درسته؟ من نمیخوام  صورتم لاغر شه یا پوستم ترک برداره . چیکار کنم!!!

اگه کمکم کنید ممنون میشم ازهمتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)