سلام

دو سالی هست ازدواج کردم .همسرم . پسر یکی از آشنایان خاله ام هست . خیلیم از زندگیم و همسرم راضی هستم کلا خیلی خیلی احساس خوشبختی دارم شکر خدا .

قبلش پسر داییم اومده بود برا خواستگاری  ولی نه خودم و نه خانوادم مایل به این ازدواج نبودیم . همون موقع هم قرار شد نتیجه هر چی بود تو روابط خانوداگی مون تاثیر نداشته باشه که تقریبا  همینم شد .

مشکلم اینه که  همسرم  از قبل از محرم متوجه خواستگاری پسر دایی  شده . حالا هم هر جا که احتمال بده پسر داییم یا حتی خانواده داییم باشن یا اخلاقش یه جوری میشه  که خیلی تو ذوق می زنه ( چون  خیلی خوش مشربه کلا ) یا اگه بتونه  اصلا نمیریم بعضی وقتا سر همین رفتن نرفتن ها  بینمون بحث پیش  اومده .

کلا خودم قبل از متوجه شدنش هم حواسم به رفتارم بود که حرف و حدیثی توش نباشه . حالا  موندم  چه جوری به شوهرم بگم که انتحاب من اون بوده و رابطه منو پسر داییم در حد همون رابطه پسر دایی دختر عمه هست بلکه هم کمتر .

تا حالا اصلا درباره این موضوع حرفی نزدم باهاش  . می خوام قبلش با یه مشورت کنم ولی طاقت ندارم تا نوبتم بشه نمی دونم از خانواده هامون کمک بگیرم یا ... اصلا نمی دونم چیکار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)