سلام

چند تا چرای بزرگ تو ذهن منه و میخوام اینجا مطرحش کنم .مطمئن نیستم به جواب همه شون برسم اما میپرسم.

بچگی هام رو با عشق اینکه بزرگ میشم و مردی میاد سراغم که هم خودش عاشقم باشه هم منو عاشق خودش کنه سپری کردم. یه کم بزرگتر که شدم حدودا 14- 15 ساله فهمیدم عشق و عاشقی در کار نیست ... وقتی دوستم تازه نامزد کرده بود و ازش پرسیدم که چجوریه؟ این عاشق شدنا بهم رسیدنا تهش چیه؟ اونم رک و پوست کنده بهم گفت "س"!

منی که تا اون روز فکر میکردم مردی که عاشقت میشه و تموم تلاشش میشه این که بهت برسه بخاطر خودت دوستت داره، بخاطر شخصیتت، وقارت، اخلاقت و ... نمیدونستم مسئله س انقدر برای مرد با اهمیت باشه. اصلا درک نمیکردم این قضیه رو. پس همه عشق ها بخاطر همین این کلمه است؟ س.ک.س؟!

از اون روز به بعد دیدم عوض شد نسبت به ازدواج. یه حس تنفر و دلزدگی پیدا شده بود توی دلم از زن بودنم... از مردها... از ازدواج ... اصلا از فلسفه مرد بودن و زن بودن. از اینکه منی که زن آفریده شدم ظلم بزرگی در حقم شده لابد! این تفکرات وارد ذهنم شد کم کم ولی بازم ته دلم امیدوار بودم به اینکه شاید همه مردها مثل هم نباشن، شاید مردی هم باشه منو بخاطر خودم بخواد، بخاطر زن بودنم... بخاطر حس زنانگیم... بخاطر خود خودم... نه بخاطر صرف مونث بودنم... نه بخاطر رابطه جنسی.

ولی وقتی دیدم تو کوچه و خیابون همه مردها تو رو به عنوان وسیله لذت جنسیشون می بینن، وقتی دلت یه مردی میخواد که با تمام وجود دوستت داشته باشه، عاشقت باشه... نمیخواد برات بمیره ها نه فقط عاشقت باشه، نیست،عوضش مردی میاد سراغت که ...

وقتی تو اداره و شرکت فلان واسه راه افتادن کارت بهت پیشنهاد رابطه جنسی میدن ، وقتی اولین مردی که ابراز دوست داشتن میکنی بهش بهت میگه اگه منو میخوای باید باهام س کنی! وقتی خواستگارت مهمترین موضوع براش میشه اینکه"من میخوام روزی 4-5 بار با هم رابطه داشته باشیم... من زن گرم میخوام! " حالم از همه مردها بهم میخوره.

حالم از تموم علاقه هایی که تهش به س ختم میشه بهم میخوره.حالم از تموم علاقه هایی که آغازش میشه س بهم میخوره. حالم از دختر بودنم بهم میخوره. حالم از محبت و عاطفه ای که قراره به پای س ریخته بشه بهم میخوره.

فمینیست نیستم ها ادای فمینیستها رو هم در نمیارم ولی با این بُعد از وجود مردها مشکل اساسی دارم نمیتونم هضم کنم ازدواجی که خدا و پیامبر ما این همه بهش سفارش کردن فقط بخاطر رابطه جنسی باشه که این نیست ... درستش اینه که رابطه جنسی یکی از اهداف ازدواج و لذت حلالیه که خدا تو وجود همه آدم ها گذاشته و تنها راه مشروع واسه ارضاش ازدواجه ولی چیزی که من دیدم و درک کردم اینه که ازدواج میکنی که به س برسی. عاشق میشی که به س برسی.

یعنی مردهای دور و برم بهم اینو فهموندن. آخه کجا خدا و پیامبر و اسلام گفته زنتونو مجبور به انجام س م کنید؟ کاری که خیلی از زنها ناراضی بودن از انجامش ولی فقط بخاطر دل شوهرشون راضی شدن، اما شخصیتشون نابود شده بخاطرش...

من که نمیدونستم اما به لطف همین سایت دیدگانم منور شد به پیامهای زن هایی که اومدن و از خشونت مردهاشون نوشتن... از تنوع طلبی جنسی شوهرانشون نوشتن... از اینکه مردشون وادارشون کرده به انجامش. من حالم بد میشه از این رابطه ها... بابا مردی همینه فقط؟ انسانیت کجاس پس؟

نمیدونستم انسانیت گم شده تو لذت جنسی. به هر مردی میگی سلام میگه س... عاشق هر کی میشی میگه س. پس عشق  و عاطفه و دلدادگی کجای کاره؟ نمیدونم شایدم من کورم و نادیده گرفتم مردهایی که بخاطر خود خودم اومدن سمتم و ردشون کردم!


مرتبط:

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)