سلام به همه ی اعضای وبلاگ خانواده برتر

قبل از سوال از طوالانی شد عذر خواهی میکنم .

من پسر هیجده ساله ای هستم که عاشق دختر عمم شدم  که ایشون هفده ساله هستند  و اینم بگم قبل از اینکه من ایشونو بخوام ایشون بهم گفته بودن که من دوستت دارم و اینم بگم که جفتمون اهل هیچ نوع دوستی و  رابطه خلاف عرف نبودیم و نه هستیم .

حالا ماجرای ما من هفته قبل بعد از 5 سال دوست داشتن ایشون بهون گفتم یه چیزی تو دلمه که می خوام بهت بگم و گفتم که دوستت دارم ایشونم هیچ رفتاری نشون نداد و سرشونو زیر انداختن و یه لبخندی زدند رفتن .

ولی هیچی بهم نگفتن اصلا نگفتن که منم تو رو دوست دارم من ایشونو برا اینده می خوام ولی الان به ایشون گفتم تا ایشونو از دست ندم و اینم بگه ایشون دختر ساده و صاف و پاکیه می ترسیدم کسی گولشون بزنه برا این بهشون گفتم پس لطفا نصیحت نکنین فقط جواب سوالام رو بدین .

سوال اولم چرا وقتی به ایشون گفتم دوستت دارم بهم نگفت که منم تو رو دوست دارم و فقط سرشو زیر انداخت و لبخند زد در حالی که خودش قبل بهم اومده بود گفته بود دوستت دارم به طوری که کل فامیل اینو میدونن ( دقیقا شیش ماه پیش به بنده گفتن دوستت دارم ولی من تا الان لفتش دادم که و بهش گفتم دوستش دارم .

چند بارم بهم تیکه مینداخت که بعضی ادما جرات حرف زدن ندارن ، ولی الان بهم نگفتن که منم دوستت دارم ولی اینم بگم بعد اینکه بهش گفتم داشتیم با بچه های فامیل والیبال بازی میکردیم و تشویقم میکرد من به خودم میگم شاید دوستم نداره و اشتباه کردم بهشون گفتم؟

سوال دومم اخرین باری که بعد از این ماجرا دیدمش خونه بابا بزرگم بود که در زدم  اومد دم در و در باز کرد و سلام خشک خالی گفت و سریع برداشت رفت انگار از من خجالت میکشید و دیگه مثل قبلا باهام حرف نمی زد و ازم فرار میکنه به نظرتون چیکار کنم که ازم فرار نکنه؟

اینم بگم همون بار که رفته بودم خونه بابا بزرگم دیدم که رو مبل خوابیده و بهش گفتم بلند شو نماز جواب نداد دوباره گفتم بلند شو نماز بخون گفت باشه بلند میشم ولی  بعدش رفتم بیرون به خواهرش گفتم برو ببینم نماز رو خوند یا نه خواهرشم ازش پرسیده بود نماز خوندی گفته بود کی ازت پرسیده اونم گفته بود من اونم گفت بهش بگو به تو ربطی نداره من نماز خوندم یا نه  .

این حرف کلی تو ذهنم خورده به نظرتون چه طوری مطمئن بشم دوستم داره یا نه چه سوالی ازش بپرسم که بهم بگه دوستم داره یا نه میخوام تکلیف خودمو بدونم؟

ممنون از کسایی که سوالمو خوندن و پیشاپیش بابت نظرتون تشکر میکنم و امیدوارم راه حلی جلوی پام بذارید و نصیحت نکنید.


مرتبط:

اگر دختری بخنده یعنی داره پا میده؟!

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)