سلام

پستی دیدم که خانومای بد حجاب رو مورد قهر قرار داده بود .  خواستم در مورد چیزی بنویسم ؛

جامعه کنونی جامعه ایست که 80 میلیون عضو دارد نمی شود بگویم نیمی با حجاب و نیمی بی حجاب و معیار تکه پارچه ای سیاه قرار داده شده . عزیزان این چادر یا آن مانتو یا خود کار یا آن ماشین و ... حتی این بدن ما آدمیان که اگر عناصر ( طبق جدول مندلیف ) تشکیل دهنده آن را به ترازو وزن کنیم و در بازار بفروشیم چند 100 هزار تومانم هم نمی ارزد به خود خودی ازرش ندارد . مهم نیت و روح کارهای ماست . مهم اینست که این چادر یا این حجاب یا هر چیزی دیگر ، چقدر ما را به خدا نزدیک می کند .

تقریبا همه آدمای جامعه ما خدا رو قبول دارند درصد بالایی هم اسلام رو قبول دارند اما در عمل همه کم و بیش می لنگیم . اگر قرار بود همه به آن سطح بالا برسند و شبیه هم باشند و پس این دزدی ها ، خیانت ها و زشتی ها کجا بود . همه کارهای زشت بشر ناشی از پلیدی های درون وجود بشر از کره ماه که نیامده اند .

بپذریم زشتی های مسئولان ، اشتباهات صاحبان منبر و روضه ، جوان لات محله که ایام محرم سر تا پا سیاه می کند و بعد از محرم ساقی شراب می شود و ... ، این ها همه باعث نفرت از دین در بعضی ها شده است .

نگوییم زنان عامل فساد، زنان جامعه را به گند کشیده اند و ... . زنان این جامعه همه پدر دارند  . اکثرا برادر و شوهر و پسر هم دارند. این زنان مادران و خواهران افراد این کشورند .

پسرانی که میخواهید امر به معروف کنید ، کدامتان حاضرید برای مبارزه با سیستم ربا خوار بانکی دست از گرفتن وام با بهره  بردارید ؟ نگویید سخت است و مجبورم ، خب آن خانم هم شاید بگوید حجاب سخت است  یا اصلا بگوید ... .

ایمان واقعی به خدا یعنی آنچه خدا دوست دارد بر خواست خود قرار دادن . آن وقت شما ببینید مشکلات جامعه در آنی حل میشود .  دختری که در خانه با پول ربای پدر ، با استخدام پارتی بازی شده ی پدر و ... میخواهد غذا بخورد ، نباید انتظار داشته باشیم مثل حضرت زهرا (س) باشد . بهتر است پسران ما خودشان رو اصلاح کنند .

اگر ادعای پاکی داری ،به خانومی که حجاب اسلامی ندارد و دارد ، نگاه نکن . سخت است ؟ خب  من و تو نگاه کنیم بقیه نگاه کنند انتظار داری خواهر یا زن خودت طوری باشد که کسی به او نگاه نکند ؟

پسران ، شما برای ازدواج چند درصد حاضرید دختری که قیافه معمولی تر دارد اما حجاب بهتری دارد جای خانومی که زیبا تر اما  حجاب کامل است انتخاب کنید ؟ خب شما باعث میشوید ارزش جامعه تغییر کند شما باعث میشوید دختران با آرایش و غیره .. بخواهند زیباتر باشند .

پدران  یا شوهران  اگر از زن بخواهند که خانوم  من زیبایی تو برای من است . نمی گویم  همه ولی اکثرا قبول می کنند زن از توجه مردش لذت می برد .

مردان ما (با هر سلایق و ادیان) همه چقدر در طول روز به خانوم خودتون دختر خودتون خواهر خودتون محبت می کنید ؟ زن سرشار از احساس است حتی آن زنی که در خیابان منتظر بوق ماشین همین پسران جامعه ما مانده است . چقدر در خیابان یا تلویزیون وقتی زنی خوشگل را می بینید حیا دارید ؟

شما مردانی که سر کار  هستید قانون شکنی نکنید . پارتی بازی نکنید . چقدر شما دنبال این هستید پسرانی چون محسن حججی تربیت کنین که انتظار دارین همسرانشان چون همسر او محجبه باشند . به فرض دختران محجبه شدند اگر با پسری ازدواج کند که هر ناپاکی را تجربه کرده است  بعد از ازدواج حالشان از پاکی  بهم می خورد .

خانومای که بد  حجابن فقط و فقط  در این زمینه دستور خدا رعایت نکرده اند نمی شود گفت این ها دشمن خدا هستن خانوم با حجابی هم هست در جاهایی دیگر کمک رشوه خواران می کند همان زن به قولی در داعش کودک می کشد .

خانومای که حجاب کامل ندارن الگویتان را خودتان انتخاب کنید .نگویید دختر فلان روحانی نگویید . دختر فلان پایگاه بسیج ، نگویید فلان دختر چادری آن کار کرد و ... نه الگو های بزرگ انتخاب کنید . حضرت زهرا (س) را انتخاب کنید و بگویید من چون  او می شوم و  همان با حجاب های خلاف کار را هم هدایت می کنم .

یه گام به سمت خدا ، خدا را صد گام به سمت تو می کشاند . آن چیزهای مادی که دنبالش  هستید به تو میدهد و اگر ندهد خودت را متوجه می کند که صلاحت نیست نتیجه آن آرامش درونی  ،رضایت از قیافه و زندگی و هر آنچه که دارید است .

خانم های با حجاب هم دلشان خوش نباشد . همین حجاب کافی است ؟ نخیر ، عفت در اخلاقتان ،حرفتان و قلبتان را هم باید پیدا کنید و  به خدا نزدیک کنید . نماز اول وقت، حسادت نکردن ، خیر بقیه خواستن ، تجمل گرا نبودن ، مهربان بودن و ...   در غیر این صورت شما ضربه های بدتر به راه می زنید .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)