سلام به همگی

حدود 19 سال دارم ( دختر ) و در کنکور 96 شرکت کردم به تازگی وارد دانشگاه شدم رشته علوم تغذیه دانشگاه شهید بهشتی.

داستان من از این قراره که سر یه سه راهی گیر کردم و نمیدونم کدوم راهو برم که برام بهتر باشه.

1 - همین رشته رو ادامه بدم با توجه به اینکه تو خوابگاه زندگی میکنم و سختی خوابگاه و دوری از خانواده و تحمل گریه های مادر چون تک فرزندم و اینکه اگه بخوام تا دکترا ادامه بدم 12 سال طول میکشه. واسه این میگم دکترا چون مردم پیش یه دکتر تغذیه بیشتر میرن تا کارشناس تغذیه وگرنه چندان فرق علمی بین کارشناس ارشد تغذیه و دکترای اون وجود نداره به استناد صحبت اساتید اینم بگم برای مطب زدن مشکلی ندارم

2 - با توجه به کارنامه سبز من دانشگاه فرهنگیان هم قبول شدم و پیگیری لازم رو در سنجش کردم که تا دو ماه دیگه جوابش میاد که میتونم برم اون جا یا نه واسه فرهنگیان تو شهر خودم با یه شهر دیگه رتبم 1 شد و خوب این دانشگاه تو استان خودمونه

3 - میخوام برای تکمیل ظرفیت پزشکی و دندون و دارو اقدام کنم آزاد و سراسری حتی پردیس واسم فرقی نداره اگه قبول شدم چیکار کنم؟برم؟

خیلی لطف میکنید اگه راهنماییم کنید بعضیا میگن واسه یه خانوم معلمی از همه بهتره بعضیا میگن تغذیه باکلاس تره اونم شهید بهشتی خوب پزشکی و اینا هم که جای خودشون رو دارن
اصلا نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم راه منو خوشبخت میکنه خیلی کلافه شدم امید دارم که شما بتونید کمکم کنید

برای توضیحات بیشتر اینم بگم که دوست دارم شغلی داشته باشم به اصطلاح خودم اقای خودم باشم هر موقع خواستم برم سر کار و شغلی که به زندگیم لطمه وارد نکنه و بتونم برای فرزند و همسر وقت بذارم اما معلمی هر روز باید برم سر کار اما پدرم میگه اگه مطب هم بزنی باز در قبال مراجعه کننده هات مسئولی و ممکنه زمانت دست خودت نباشه اما معلمی تابستون و عید و ...تعطیلی 
خوب از اون طرف جایگاه اجتماعی هم مسئله مهمیه در این زمینه هم راهنماییم کنید بنظرتون کدوم راه برام بهتره؟

سپاس فراوان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)