سلام

چند وقت پیش یکی از دوستانم از من سوالی پرسید که نتونستم جوابش رو بدم. یعنی جواب دادم اما خودمم نفهمیدم درست بود یا غلط و برای همین برای منم یه سوالی شد و گفتم اینجا بپرسم.

خلاصه سوال این بود که آیا همان طوری که پسران نسبت به ازدواج تمایل دارن و نسبت به همسر آینده شون و ازدواج فکر می کنن و حتی تلاش می کنند، دختران هم به همون صورت تمایل دارند یا این میل فقط به پسران مربوط میشه ؟

البته همه ما میدونیم که این حس متقابله، اما خیلی از پسران از جمله دوستانم سعی داشتن این رو بفهمونن که تمایل در پسران بیشتره ! واقعا اینطوره ؟

مثلا خیلی اوقات پیش اومده که در جمع دوستان در مورد همسر آینده، معیار هامون یا بعضا فانتزی هامون صبحت کنیم.

حالا شما بگین که دختران در چه حد به این امر رغبت دارند؟

مرتبط با عدم تمایل به ازدواج در پسران:

چرا بعضی از پسرانی که شرایط خوبی دارند ازدواج نمی کنند؟

آیا واقعا با بالا رفتن سن حس نیاز به ازدواج مردان کم میشود؟

سوال از مجرد هایی که قصد ازدواج ندارند

چرا بعضی از پسران ازدواج نمی کنند؟

پسرهایی میشناسم که همه چی دارن ولی میلی به ازدواج ندارن

چرا یه پسر 28 ساله با وجود داشتن شرایط ، ازدواج نمی کنه ؟

چرا یک پسر باید ازدواج کند؟

دلایل عدم ازدواج علی رغم داشتن شرایط

چرا اقدام برای ازدواج ، این روزها کم رنگ شده؟

دلیلی نمی بینم که بخوام زن بگیرم

برای چی باید ازدواج کنم؟

رسیدن به مرحله بی تفاوفتی نسبت به ازدواج

حالا که تا حدودی شرایطم جور شده از ازدواج زده شدم


مرتبط با عدم تمایل به ازدواج در دختران:

برای علاقمند شدن به ازدواج چه راهکارهایی دارید؟

به خاطر خیانت هایی که دیده ام از ازدواج متنفرم

روحیاتم با خانم بودن، همسر بودن و کدبانو بودن جور در نمیاد

دخترم، اصلا هیچ میلی به ازدواج ندارم

به دختری علاقه دارم که نمیخواد ازدواج کنه

دخترم، نمی خوام ازدواج کنم ولی با دل والدینم چه کنم ؟

بر خلاف قبل الان دلم نمیخواد شوهر کنم

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

حس خوبی نسبت به ازدواجم ندارم و مطمئنم که خوشیخت نمیشم

نمی تونم هیچ پسری رو برای ازدواج دوست داشته باشم

چرا از ازدواج کردن بدم میاد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)