سلام دوستان عزیز

60 سال زندگی مشترک آیا ارزش 60 ساعت مطالعه و تورق 6 تا کتاب رو نداره ؟

اخیرا یکی از دوستان که 36 سالشونه رفتن خواستگاری و ما هم اون خانم رو میشناختیم و خدایی مورد خیلی خوبی بود . ازشون پرسیدیم خوب چی شد ؟ خوب پیش رفتی ؟

باور نمیکنید چه جوابی داد . من که داشتم شاخ در میاوردم. ناراحت بود که دختر خانم خیلی سوالای خصوصی از من پرسید و من جوابم منفیه .

حالا فکر کنید این دختر خانم بنده خدا چی پرسیده بود؟ همین سوالای دم دستی که تو خیلی از سایت ها به عنوان سوالات جلسه خواستگاری مطرح شده. اما این دوست ما با این سنش و تحصیلات لیسانس دانشگاه تهران اینقدر پرت بود که سوالات دختر بیچاره رو سوالات خصوصی تلقی کرده بود.

دختر خانم هم همون موقع جواب منفی داده که البته من فکر میکنم واقعا ترسیده بوده از ناشی بودن این دوست ما تا جایی که بعد این که ما دوستمون رو توجیه کردیم و پذیرفت دیگه هر چی برای اون خانم پیغام دادن و اصرار کردن خانم حاضر نشد دیگه اشنایی ادامه پیدا کنه.

البته دو نفرشون 3 جلسه تلفنی حرف زده بودن که تو این 3 جلسه دوستمون کلیات زندگی و خواسته هاشو بیان کرده بود و این اتفاق تو جلسه صحبت حضوری رخ داده بود که خانم اقدام به پرسیدن سوال کرده بود .

الان دوستمون که رفته یه کم مطالعه کرده تازه به این نتیجه رسیده اون خانم خیلی آدم با برنامه و دقیق بوده و در کل مورد خیلی خوبی بوده اما دختر خانم محکم و قاطع گفتن نه . پس توصیه میکنم با یه اطلاعات فی الجمله ای بریم تو جلسه خواستگاری .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)