سلام و وقت بخیر

میخوام بدونم دیدگاه آقایون و خانم های وبلاگ درباره دادن حق طلاق به زن چیه ؟

دختر دایی من به تازگی عقد کرده، خاله من بهشون گفته چون مهر رو کم زدید کاش حق طلاق رو میگرفتید، بخاطر تجربه تلخی که خودش از زندگی مشترکش داره و مشکلاتی که برای جدایی از همسرش کشیده چشمش ترسیده ، از یه طرف یکی از زن دایی هام به شدت مخالفت کردن که چرا این مسائل رو تو خانواده باب میکنید .

من خودم دو تا پسر دارم فردا همین مورد برای پسرهای خودمم پیش میاد که خب مسلما اگر جای دو تا پسرش دو تا دختر داشت اونم یه دیدگاه دیگه ای رو میداشت.

سوال من اینه که در صورت کم گرفتن مهریه صحیحه که حق طلاق برای زن گرفته بشه ! و آیا آقایون با طرح این مسئله موافقن و به خودشون و خانواده شون بر نمیخوره؟

پیشاپیش از جواب دوستان تشکر میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)