سلام دوستان ...

من یه مطلبی تو همین سایت خانواده برتر خوندم که شدیدا منو نگران کرد... مطلب فرق بین دختر زیبا و جذاب . ( چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟ )

مشکل من اینه همیشه هم بوده ... من دختر جوان و زیبایی هستم ولی دقیقا همین صفت جذابیت رو ندارم ...

در اون جا گفته شده جذابیت یه صفت جدا از ظاهره و بیشتر مربوط به اخلاق و رفتاره ... اینکه خوش صحبت باشی رفتارت با نازی داشته باشی و خیلی چیزای دیگه .

میخواستم عاجزانه خواهش کنم بهم بگین چطور خوش صحبت باشم چطور جذاب باشم ... چطور خوش سرزبون باشم ؟

من ناخواسته گوشه گیر و ساکت و آروم و شاید نچسبم . به اعتماد به نفسم ربطی نداره. ایرادام رو میگم تا راه حل پیدا شه..

اینا صفت های اکتسابیه و هر کس باید سعی کنه خودشو بهتر کنه... لطفا دقیق بگین چیکار باید کنم ...

و لطفا بیشتر پسرا جواب بدن

مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه؟

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چه چیزی دختران رو جذاب نشون میده؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

به همدیگه توی جذاب تر شدن مون کمک کنیم

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)