سلام
بنده پسری بین ۳۰ تا ۳۵ ساله و مجرد هستم. شاغل یکی از بهترین شرکت های دولتی با مدرک مهندسی ٬ خدمت رفته و با خانواده ای عالی از نظر سطح فرهنگی٬ اخلاقی ٬ تحصیلی و با وضع مالی متوسط رو به بالا.
نزدیک به ۳ سال ( از ابتدای ۹۳) در محیط کار رفتار و پالس های خانمی را فهمیده ام که دائما در حال چراغ سبز نشان دادن بود به قدری که هم موارد از دستم خارج شده و هم ۳ نفر از همکاران در مقاطع مختلف موضوع را حس کرده اند که آخرین مورد چند ماه گذشته بود به نحوی که برداشت همکارم هم مثل من بود . یعنی خانم علاقمنده .
از شما چه پنهان بنده هم تدریجا علاقمندش شدم. این را هم بگویم که خدا را شکر چه در محیط کار و یا دوستان موارد زیادی جهت آشنایی پیشنهاد شده و اتفاقا از طرف های مقابل ابراز علاقه هم شده اما مطلوب من نبودند.
بالاخره از طریق همان همکاری که موضوع را فهمیده بود ابراز علاقمندی کردم و درخواست آشنایی و یا حتی خواستگاری کردم تا با توجه به شرایطشان و انتخاب ایشان جلو بریم. اما جواب ها در چند مقطع که واسطه جلو رفته اینطور بوده:
ابتدا گفتند که یکسال از درسشان مانده ، بعد گفتند ببینم چی میشه ، سپس گفتند دو دل هستند و در آخر بعد ۳ ماه گفتن ضمن تایید بنده مشکلی دارند که نمی توانند ازدواج کنند. ( بماند که واسط هم بهت زده شده )
البته اینجا بود که بنده احتمال دادم واقعا مسئله ای باشه . پس از طریق یک واسط دیگر که به ایشان نزدیکتره اقدام کردم.  وقتی سال و ماه تولدشان را به واسط اول گفتند فهمیدیم که همسن هستیم ( متولد یکسال و یکماه )
اینجا بود که احتمال دادم در گذشته شان موضوعی بوده و نخواستند بگن . برای همین از واسط نزدیکتر استفاده کردم و نتیجه حاصل شد . ایشان در گذشته ازدواج نا موفقی قبل از ورود به شرکت داشته ( فقط چند ماه ) و مطلقه هستند . البته این موضوع را کسی نمی دانسته و فقط حاضر شده من را در جریان بگذاره . البته فر آیند طلاق ایشان قبل از ورود به شرکت شروع شده و ۲ ماهی هست که پرونده مختومه شده ( یعنی نزدیک ۴ سال طول کشیده ) .
البته بنده شرایط ایشان را درک کرده ام و دوست شان دارم و از نظر من مسئله ای نیست. اما باز هم جواب های دو پهلو به واسط دوم میده. که در آخرین بار گفته فعلا قصد ازدواج نداره و وقتی واسط گفته پس من ردش کنم در جواب گفته نه و باید فکر کنم.
این را هم بگویم که در این چند ماه دیداری نداشتیم و موارد از طریق واسطه ها اعلام شده. مشکل من اینه که اگر رفتارها و پالس های ۳ سال قبل علاقمندی نبوده پس چی بوده؟ حتی رفتارهای بعدی مثل اعلام طلاقشان به من که کس دیگری در جریان نیست و یا جواب های مبهم نیز موید برداشت درست از رفتارهای گذشته شان است.
اما نمیدانم چرا پس مبهم رفتار میکنه ؟ در ضمن تمام این پالس ها و چراغ سبزها زمانی بوده که پرونده ایشان در دادگاه باز بوده.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)