با سلام خدمت دوستان عزیز

بنده تازه ازدواج کردم 32 ساله هستم و خانمم 27 ساله هستند ، من عاشق خانمم هستم ، خانم من خیلی محجبه لباس میپوشن و خانواده ایشون کلا خانواده خیلی مذهبی هستند و من عاشق پوشش ایشون هستم  و هیچ مشکلی ندارم.

اما مشکل اینجاست بعد از چند ماه که از ازدواجمون میگذره ایشون گیر دادن که من از لباس پوشیدن شما خوشم نمیاد ،باید مثل داداشام لباس بپوشی، چند بار بهشون گفتم  که مگر قبل ازدواج من رو اینطوری ندیدی ؟ 

من با یکی از داداش های ایشون هم دانشگاهی بودم و خانواده همسرم و خودشون میدونند که اصلا آدم چشم ناپاکی نیستم و تا جایی که تونستم نمازم قضا نرفته، در آخر خانمم میگه من اینطوری راحت نیستم باهات بیام بیرون ، ولی واقعا سخته و عذاب آور هستش آدم بخواد یک دفعه ظاهرش رو 180 درجه عوض کنه.

به نظر شما چکار کنم؟


مرتبط:

نامزدم میگه مثل مردان چهل ساله لباس میپوشی

کی باورش میشه که با یه دختر 5 ساله ازدواج کردم؟

به نظرم خانمم ضرر کرده با من ازدواج کرده !

هر وقت به خانمم میگم دوست دارم، میگه فقط همین؟

حس میکنم خانمم از علاقه من به خودش داره سوء استفاده میکنه

خانمم بیرون خونه شیک پوشه ولی تو خونه شلخته

خانمم اصلا غریزه زنانه ندارد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)