سلام
من 18 سال دارم. 182 قدم هست، سفیدم ، موهای خرمایی و لخت دارم و چشم ابرو مشکی. تقریبا تمام زنای فامیل و حتی یکی دو تا از معلمان و برخی از دوستان گفتن خوشگلی ... . این یک روی سکه .
روی دیگه سکه ؛
این چیزایی رو که به من میگن باور ندارم که علت داره:
من تا حالا با هیچ دختری دوست نبودم و احساس میکنم تو خیابون هم هیچ دختری به من نگاه نمیکنه و حاضر نیست باهام دوست بشه ( البته دنبال دوستی نیستم ولی خب... ) این دلیلی بر این شده که فکر کنم زشتم و همه پسرا رو بهتر از خودم میدونم .
من اهل دوستی نیستم اما چیزی که منو نگران میکنه اینه که میترسم موقع ازدواج دختری که میخوام رو به دست نیارم لطفا نگید دخترا به قیافه کم اهمیت میدن چون همه میدونن دختری که خودش خوشگل باشه قطعا به قیافه اهمیت میده .
در ضمن این رو هم نگید اعتماد به نفس نداری. باشه من اعتماد به نفس ندارم ولی چرا دختری از من خوشش نمیاد؟ حتما برای کسی جذابیتی ندارم که حتی نگاه هم نمیکنن چه برسه به دوستی و ازدواج و ...
تشکر


مرتبط:

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)