بسمه تعالی

سلام. من با مشکلی مواجه شدم که خیلی به مشورت کردن با شما نیاز دارم.

دختر هستم وبین 20 تا 25 سن دارم چند سال پیش خواستگاری از اقوام داشتم که با وجود اینکه اون آقا را میپسندیدم بخاطر درسم رد کردم ( راستش اصلا به ازدواج فکر نمیکردم و درسم خیلی برام مهمتر بود.)

چیزی که لازمه بگم اینه که اقوام ما خیلی روابط آزادی دارن و اهل نماز و روزه و ... نیستن اکثرا پسرای فامیل دوست دختر دارن حتی برادرای خودم. فقط خواستگارم و خانواده اش اینطور نیستن و منم سعی میکنم واجبات و حجابم رو رعایت کنم . از قبل عید من و اون آقا در ارتباط بودیم و ماه پیش که درسم تمام شد اومدن خواستگاری اما خانواده ام خیلی بد رفتار کردن و بی احترامی کردن و خانواده اش الان با ما سر و سنگینن.

الان در این شرایط اون فرد بهم گفته درسته که ما همو خیلی میخوایم اما خانواده ات خیلی به ما بی احترامی کردن و  خانواده ام دیگه راضی نمیشن و دیگه هر کی بره دنبال زندگی خودش.

راستش خیلی در شرایط بدی هستم از طرفی انتظار ندارم که بخاطر من جلوی خانواده اش بایسته ولی حداقل دوست داشتم بگه صبر کنیم تا پدرش راضی بشه. و اینکه خیلی برام سوال پیش اومده یکی اینکه اون که اینقدر صبر کرد درسم تمام شه چرا الان دیگه پافشاری نمیکنه و با من ارتباطش رو قطع کرده . تو این شرایط من باید منتظرش بمونم ؟

الان هم خواستگار دارم چون فرد دیگه ای را دوست دارم نمیتونم جواب مثبت بدم چون خیلی نامردیه هم در حق اون کسی که دوستش دارم هم خواستگار فعلی.

الان خیلی از دست خانواده ام ناراحتم چون واقعا اون فرد خیلی خوبیه حتی همکاراش برای ازدواج بهش دختر معرفی میکردن و اینکه حجاب و نماز براش مهمه. راستش دوست ندارم شوهرم مثل برادارم بشه به نظرتون در این شرایط باید چیکار کنم؟


بیشتر بخوانید ... :

چکار کنم که پسر مورد علاقم دوباره پیشنهاد خواستگاری اومدن رو بده ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)