سلام به همه دوستان خسته نباشید

من یه دختر بیست ساله م که کم و بیش برام مورد ازدواج پیش میاد و هدفم زندگی اگه همسرم همین هدف داشته باشه و اهل دوست پسر و این کارهای که سرانجام نداره نیستم هدفم یه زندگی سالمه و مواردی باعث شده بدم بیاد از ازدواج 

مثلا چرا خانوم های متاهل وقتی یه خانم مجرد میبینن همه ش میگن ازدواج نکنی تا مثل ما بدبخت نشی  خونه بابات حال کن اون جا بهترین جاست. ولی بعضی هاشون که تو زندگی شون میرم میبینم شوهرای بدی هم ندارند. علتش چیه؟ 

چرا تا وقتی خونه باباشون هستند میخوان ازدواج کنن ولی بعدش به همه میگن یه وقت نکنی این کار رو یا اگه من عقل الانم رو داشتم هیچ وقت ازدواج نمیکردم.

شاید از نظر من یا ناسپاس هستند یا موقع انتخاب چشم هاشون رو خوب باز نکردن ولی دلیل اصلیش چیه ؟ من کاملا گیج شدم .

مرتبط:

دخترانی که در سن پایین ازدواج می کنن پشیمون میشن ؟

به خاطر گذشته م حس میکنم شوهرم پشیمون میشه که با من ازدواج کرده

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

میترسم بعدا پشیمون بشم که چرا باهاش ازدواج کردم ؟

میترسم بعد از ازدواج از انتخابم پشیمون بشم

نگرانیم اینه که بعد از ازدواج یهو الکی پشیمون شم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)