با سلام

من بیشتر از یه ماهه بدنسازی رو شروع کردم ( البته قبل از این هم کم و بیش بدنسازی میکردم ) و تو این مدت از قرص آمینو اسید استفاده میکردم ولی از این به بعد میخوام برای تامین پروتئین سویا مصرف کنم.

ولی مشکلی که وجود داره مزه ی بد سویای خامه ... نمیدونم دوستان ورزشکار چطوری و با چه روشی سویا رو مصرف میکنن، من چند روش رو امتحان کردم ( مثل پودر و مخلوط کردنش با شیر ) اما بازم فایده ای نداشت. لطفا اگه کسی خودش یا اقوام و دوستانش ورزشکارن و سویا مصرف میکنن بفرماین که چطور این کارو میکنن.

البته یه نکته ای رو هم گوش زد کنم که سویای بو داده ( همون لوبیا بو داده یا سویا آجیلی خودمون ) درصد چربیش بالاست (22%) و برای ورزشکارا نمیشه استفاده کرد.

ممنون

پیشنهاد :

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟

با چه مقدار تمرین، بازو و سینه عضلانی و بزرگ میشه ؟

پیشنهاد برنامه غذایی کم خرج برای افزایش حجم و عضله

مشورت در مورد مصرف مکمل های بدنسازی

طریقه ی مصرف سویا در بدنسازی

آمپول های بدنسازی مرد رو عقیم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) رشته بدنسازی (۱۶ مطلب مشابه)