سلام

من یه دختر جوان دانشجوی راه دور هستم و توی خوابگاه زندگی میکنم. سوالی هست که چند وقته ذهن منو درگیر کرده راستش در یک فیلم صحنه ی تحریک کننده ای دیدم ، بعد تمام شدن فیلم ، من رفتم وضو بگیرم که نماز بخونم . یکی از دوستام گفت که نمی تونی نماز بخونی چون الان تحریک شدی و ... بقیه هم حرفشو تایید کردن و همگی هم رفتن حموم غسل کنن .

من الان کاملا سردرگمم مگه هر وقت ارضا میشی نباید غسل کنی ؟ من اصلا نمیدونم تحریک شدم یا نه ؟

راستش قبل این اتفاق یکی از هم اتاقی‌ هام یه سوال جنسی پرسید ( اطلاعاتش خیلی کم بود ) دوستمم براش توضیح داد یکی از هم خوابگاه های هام یه بار به من گفت من دیشب تو خواب ارضا شدم و رفت حموم و گفت زیاد براش این حالت پیش میاد!!

من توی نت سرچ کردم نوشته بود که ارضا مثل این میمونه که گشنه باشی و بری غذا بخوری ... و این حالت ارضا برای دختر مجرد خیلی خیلی کم پیش میاد . خب منم به این دختر خانوم گفتم که فک نکنم تو همچین حالتی برات پیش اومده باشه .

الان من چند تا سوال دارم :

1_ نکنه من به این خانوم اشتباه گفتم و واقعا ایشون ارضا میشده؟

2_ آیا من بعد اون فیلم باید غسل میکردم ؟


مرتبط:

هر وقت احساس کردم نبض اونجام میزنه باید غسل کنم؟

چه زمانی غسل به خانمها واجب میشه؟

آیا ترشحات زیاد خانم ها غسل داره؟

چند سوال در مورد غسل جنابت

زمان واجب شدن غسل جنابت در دختران + طبع جنسی و مزاج

خانم ها قبل از غسل جنابت لازمه که ادرار کنند؟

یه دختر به غیر از غسل حیض، چه غسل های دیگه ای داره؟

تکلیف نماز و روزه های بدون غسل چیه؟