سلام

یه سوالی چند وقته ذهنم درگیر کرده ... چرا پسرها و خانواده هاشون که به خواستگاری می روند رفتار های عجیبی از خودشون نشون میدن؟

مثلا یکی اومده بود خونه مون میوه که اصلا نمی خورن ... تازه پسره چایی شو نصف خورد ... بعضی ها چی رو می خوان ثابت کنند ... اگه عادی رفتار کنند و بعد برن و پشت سرشونم نگاه نکنند چه اتفاقی می افته ؟

چند سال پیش بود که یکی از آشنا ها ، یه آقا و خانواده شون رو معرفی کردن . رفتار هاشون نشون می داد که نپسندیدن . مثلا چایی رو نصفه خورد . میوه هم اصلا نخورد . حتی نگاه هم نمی کرد ... فردا شبشم زنگ زدن گفتن استخاره کردیم بد اومده و تمام شد ...

شش ماه بعد دوباره تماس گرفتن گفتن دوباره می خوان بیان که من رد کردم ما اصلا با هم حرفم نزده بودیم حالا سوالم اینه ... ؛

بعضی ها با رفتارشون چی رو می خوان ثابت کنند و آیا رد کردن من اشتباه بود ... چون من از رفتارشون خوشم نیومد آخه رفتار خواستگار محترم به شدت زیر نظره و خیلی ها عمدی این کارا را انجام میدن . من هنوز موندم اومدن دوبار ه شون چی بود ؟


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


رد کردن محترمانه خواستگار:

آیا دختر مورد علاقه م، مؤدبانه ردم کرده؟

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

چطوری ردشون کنم که آسیب کمتری ببینند ؟

چطوری بهش بگم از ظاهرت خوشم نیومده که ناراحت نشه ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت

به خاطر خواست پدرم ، خواستگار دلخواهم رو رد کردم ولی ...

چرا بعد از رد کردن خواستگار پشیمون میشم ؟

احساس میکنم فقط به خاطر شغلم به خواستگاریم اومده

یکی رو دوست دارم ولی داره برام خواستگار میاد

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)