سلام

من یه دختر 18 سالم و ساکن کرج... و خدا بخواد امسال وارد دانشگاه فرهنگیان میشم و به عبارتی معلم آینده .

دوست دارم توی چهار سال لیسانسم یه حرفه خاص یاد بگیرم تا در دوران معلمی بتونم اگه بخوام کار کنم باهاش و درآمد دومم باشه... میخواستم بهم حرفه برای یادگیری پیشنهاد بدین .

همچنین دوست دارم دنیام رو گسترش بدم محیط های جدید و آدم های جدید... به نظرتون این محیط های جدید کجا میتونه باشه و چه کارایی میتونم انجام بدم ؟

به ادامه تحصیل هم خیلی فکر میکنم به نظرتون تو چه رشته ای ادامه بدم برای فوق و دکترا خوبه رشته دبیرستانم انسانی بوده .

کلا میخوام یه رنگ لعاب جدیدی به زندگیم بدم و چیزهای جدید و زیادی رو واردش کنم . ازتون میخوام هر نظر و ایده دارین بهم بگین ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)