من یه دخترم که روی بدنم خیلی چوش دارم. صورتم خوبه ها.خیلی هم زیباست.بدنم این طور شده.ولی خدا را شکر جوش هام وقتی خوب بشه جاش نمی مونه. ولی خب متاسفانه تا یکیش خوب می شه یکی دیگه می زنه. البته درسته جاش نمی مونه ولی دوست دارم زودتر همین جاهاش هم از بین بره.

چون من ممکنه به زودی ازدواج کنم. همین استرس منو خیلی زیاد کرده!!! و شاید یکی از دلایلی که جوش می زنم باشه.نمی دونم اگر همسر آیندم بدن منو ببینه ناراحت میشه و چه قضاوتی می کنه و اینکه آیا صبر می کنه تا من جوش هایم خوب بشه یا نه؟


بعد هم دکتر سنتی به من گفته بعد ازدواج جوش هایت خوب میشه و الان هم به من عرق رازیانه داده و یک بار هم حجامت. چیزی که روی پوستم بزنم نداد.گفت خودش خوب میشه ولی من عجله دارم.

می خواستم از خانم هایی که بدنشون جوش داشته بپرسم که چه راهکاری را امتحان کردند که در عرض یکی دو  ماه جوش ها و جای اون خوب بشه؟ لطفا سریع ترین راه را بگید. اگر کرم لایه بردار خوب می شناسید. اگر روش طبیعی برای بدن می شناسید از این خواهرتون دریغ نکنید. چون واقعا خیلی استرس دارم.واقعا خدا خیرتون بده.

هرکی کمک کنه از ته دلم دعاش می کنم.

متشکرم از همگی


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)