سلام

یه مدتیه همه ، چه تو این وبلاگ و چه تو دنیای واقعی دارن بهم میگن اگه ازدواج نکنی فردا سنت میره بالا بدبخت میشی. خب انگار فراموش کردن که اینجانب مرد هستم و هر زمان اراده کنم میتونم زن بگیرم و اگر بر فرض تو چهل سالگی پشیمون شدم میتونم یه زن پیدا کنم و راه جبران برام بازه. خب این مشکلش کجاست ؟

من اگه الان ازدواج نکنم بعدا پشیمون بشم راه جبران بازه . تو هر سنی که پشیمون شدم میشه ازدواج کنم و بچه دار بشم و تشکیل خانواده بدم. دلیلی نداره الان که تمایل ندارم بخاطر ترس از پشیمونی ازدواج کنم. خب اشکال این قضیه کجاست؟

پی نوشت: تو چهل سالگی هم دختر 25 ساله میگیرم


مرتبط :

چرا بعضی از پسرانی که شرایط خوبی دارند ازدواج نمی کنند؟

آیا واقعا با بالا رفتن سن حس نیاز به ازدواج مردان کم میشود؟

سوال از مجرد هایی که قصد ازدواج ندارند

چرا بعضی از پسران ازدواج نمی کنند؟

پسرهایی میشناسم که همه چی دارن ولی میلی به ازدواج ندارن

چرا یه پسر 28 ساله با وجود داشتن شرایط ، ازدواج نمی کنه ؟

چرا یک پسر باید ازدواج کند؟

دلایل عدم ازدواج علی رغم داشتن شرایط

چرا اقدام برای ازدواج ، این روزها کم رنگ شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)