سلام

من دبیرستان یه عشق ریاضى بودم که به خاطر اصرار هاى والدین با دلایل مسخره اى که بازار کار ریاضى خوب نیست ، براى دختر تجربى بهتره، حیفه استعداد تو ، کنکور تجربى دادم با اینکه از زیست متنفر بودم ساعات زیادى زیست خوندم، رتبم خوب شد و الان تو رشته اى درس میخونم که کوچکترین ارتباطى با ریاضى نداره، یه مدت دچار افسردگى شده بودم و نمره هاى دروسم بسیار پایین و فقط در حده پاس شدن و از سر باز کردنه، تا اینکه یه جایى خوندم برنامه نویسى ارتباط زیادى با الگوریتم و جبر داره و براى پیشرفت توى اون زیاد نیازى به تحصیلات دانشگاهى خاص خودش نیست.

واقعا برام این کور سوى امیده و به خودم قول دادم اگه تونستم تو این قضیه پیشرفت کنم و لذت ببرم به دروس دانشگاهیمم بیشتر میرسم، طبق سرچ هایى که انجام دادم برنامه نویسى سه شاخه داره که به نظر من فعلا کاربردى ترین شاخه برنامه نویسى اندروید براى موبایله، کسى میتونه در این زمینه راهنماییم کنه؟

یه سایتى یه سلسله روالى براى یادگیریش نوشته بود که اول باید به یه تسلط نسبى به زبان c رسید بعد جاوا و بعدم تو اندروید استودیو کار کرد، اول از عزیزانى که تجربه دارن خواهش میکنم بگن از چه منابعى براى مطالعه استفاده کرد؟ من زبانم در حده نوشتارى خوبه ولى متاسفانه listening زیاد خوب نیست، ویدئو هایى که تو سایت هایى مثل lynda وجود داره نیاز به زبان خیلى قوى داره؟ کتابى نیست که بتونم استفاده کنم؟ یا منابعى به زبان فارسى؟ یادگیرى زبان c++ در چه حد لازمه؟ چون من دو واحد تو دانشگاه گذروندم در حده رسمه بیضى و دایره اون کافیه؟ لطفا اگه کسى اطلاع داره یه نقشه ى راهه درست به من بده.

سپاس


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)