سلام

اینو می نویسم برای دوستانی که اهل خانواده برتر هستن. به فکر این هستن که خانواده ای برتر برای خودشون بسازن.

دوستان ، من مرد هستم و یکی از قربانیان ختنه غیر اصولی . در سه سالگی ختنه شدم اما به نحوی که خاطره ی زجرش همیشه با من بوده و هست. پدرم که اصلا در بند ما نبود مادرم با دایی هام منو برای ختنه برد. نمیدونستم ختنه چی چی هست و نمیدونستم قراره چی بشه. میترسیدم که دارن منو میکشن.

بخاطر همین خیلی خیلی بی طاقتی میکردم و داد و فریاد. هم از روی ترس هم از درد چون اون موقع ها بدون بی حسی موضعی و با جراحی ختنه میکردن. تا حدی بی طاقتی کردم که پزشک بی وجدانی که داشت ختنه ام میکرد کارشو نیمه کاره رها کرد و به مادرم گفت فردا بیارینش دوباره. و من فردا هم زجر و استرس کشنده ای رو تجربه کردم و فردا هم باز کارشو نیمه تمام گذاشت و گفت روز بعد هم بیارینش. خلاصه سه روز طول کشید.

عملی که خیلی ساده هست و پزشک های ماهر پنج دقیقه ای تمومش میکنن  و این شد کابوس دوره کودکی های من . تموم دوره کودکیم با ترس و اضطراب گذشت. هنوزی که هنوزه و من سی و سه سالمه از رفتن توی محیط بیمارستان تنم میلرزه. از شنیدن بوی الکل و لباس سفید پرستار و پزشک دلم میریزه.

هر روز به ختنه فکر میکنم. حتی هنوز . در دوره نوجوانی با یاد آوری خاطرات دردناک ختنه شش هفت سال خودارضایی کردم . البته بدون اینکه بدونم خودارضایی گناهه ... .

سالها بعد فهمیدم اسم این کار خودارضایی هست و هم از نظر اخلاقی و هم دینی و هم علمی نادرسته. دیگه خودارضایی نکردم ولی شب ها با خواب صحنه ختنه دچار احتلام شبانه میشدم. هنوز وقتی بچه ای رو میبینم که ختنه شده یا قراره ختنه بشه دست و پامو گم میکنم. بهم شوک وارد میشه. هر روز به ختنه فکر میکنم...

تنها کسی که باهاش غصه دلمو گفتم همسر مهربانم بوده و اونم براش خیلی عجیب و غریب بوده حکایت من. و الانم دارم برای شما میگم که حواستون باشه. اگه خدا پسری بهتون داد بلایی که پدر بی فکر و مادر ساده و پزشک بی وجدان سر من آوردن سر یه طفل معصوم دیگه نیارین


مرتبط:

پسران 10 و 12 ساله ام از ختنه شدن می ترسند

شوهرم بدون نیاز به ختنه به دنیا اومده

پسری میشناسم که 27 سالشه ولی هنوز ختنه نکرده

ختنه نبودن خواستگار برای دختر ایرانی مهمه ؟

می خوام پسرم رو در خونه ی خودمون ختنه کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)