سلام

کنکور 96 دادم رتبم شد 5800 سهمیه ایثارگران . صفحه مشاور اینجا که باز بود من پرسیدم به من ایشون گفتن حتی بینایی سنجی هم احتمالش هست بیارم اما من حتی زاهدانم زدم بینایی سنجی نیاوردم.

من با این رتبه علوم ازمایشگاهی شهرای کوچیکم زدم ( مثل تربیت حیدیه و شاهرود و ... ) اما هیچکدوم نیاوردم بجاش برام اخرین انتخابم ( یعنی  صد نوزدهمین رشته از 119 انتخاب ) یعنی روانشناسی غیر انتفاهی اوردم. من حتی مشاور عالی و تاپ مشهد ( اقای .....) هم رفتم و ایشونم به من گفت بینایی سنجی احتمال زیاد میاری و دیگه در بدترین حالت علوم ازمایشگاهی میاری ولی نیاوردم. کسی میدونه چرا امسال اینجوری شده ؟ من اعتراضم نوشتم ولی واقعا افسرده شدم که چرا با این رتبه تازه با سهمیه 5 درصد نتونستم رشته ای بیارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)