سلام به همه رفیقان شفیق

صحبتهای چند روز اخیر من در برخی پستها برای بعضی کاربران ایجاد سو تفاهم کرد و متاسفانه تلاش بنده برای برطرف کردن برخی برداشتهای نا صحیح بی ثمر ماند .

طبق نظر برخی دوستان بنده هم منشا حاشیه سازی هستم در پستها، هم اسائه ادب کردم به برخی کاربران و هم مانع مطرح شدن برخی سوالات منشوری میشم و بعضی افراد از حضور من آسایش ندارن .
اول تصمیم داشتم بدون سر و صدا وبلاگ رو ترک کنم ولی تصمیم بر اعلامش گرفتم تا اون دسته از دوستانی که بنده مخل آسایش و مطرح کردن سوالاتشون بودم از عدم حضورم اطمینان خاطر پیدا کنن و به آرامش برسن .گاهی امید هست سوء تفاهمات با گفتگو حل و فصل بشن ولی گاهی مثل الان نه تنها به بهتر شدن شرایط امیدی نیست بلکه بخاطر حفظ حرمت ها و جلوگیری از بگو مگو ها باید مکان رو ترک کرد تا دیگران در فضای سالم تری به تبادل نظر بپردازن .

خانواده برتر برای من مثل یک خانواده حقیقی بود، خیلی وقتها با مشکلات هم غصه خوردیم خیلی وقتها با شوخی های هم خندیدیم خیلی وقتها از خبر ازدواج و اتفاقات خوب برای دوستانمون شاد شدیم و گاهی بسیار متاثر از نبود دوستانمون همچون آیدای عزیز

تو مدتی که در کنار شما دوستان بودم لحظه های خوبی رو تجربه کردم، میان دنیای خاکستری ما آدمها دوستانی که با حرفهاشون دلگرمت میکنن از بار نا امیدی ها و خستگی ها کم میکنن . از همه کسانی که تو این مدت در خدمتشون بودم و از نظراتشون استفاده کردم تشکر میکنم :

روح آیدای عزیز شاد

آقای نجفی شما بزرگ مایی، خیلی بهتون ارادت دارم

آقای شریعت مداری، خیلی ازتون شناخت ندارم ولی سید مایی

آقای حسینی، شما ی بچه مذهبی به تمام معنا هستی و کارت واقعا درسته ان شالله ی همسر پاک و مومن مثل خودتون نصیبتون بشه

آقای هویت، شما تو نظر من ی مرد متشخصی، آروم ، منطقی و متین که امیدوارم به زودی شریک زندگیتون رو پیدا کنید

آقای علیرضا، از شما تو اون پست غایب خودمانیم خیلی چیزها یاد گرفتم، نسبت به سنتون بسیار فهمیده و درِّاک هستید و براتون آرزوی خوشبختی میکنم

آقای کابوی، چند وقته نیستی امیدوارم دلت ی جا گیر کرده باشه و عدم حضورت برای این مسئله باشه، خیلی از خوندن نظرات طنزت شاد میشدم، خدا خیرت بده

آقای افغانی، شما جزء دانایان وبلاگید و همیشه نظراتتون برام قابل تامله

آقای خان، خیلی ازتون شناخت ندارم، حضورتون کمرنگه ولی نظرات گاه و بیگاهتون بسیار به جاست

جیگر طلا، خیلی دوست دارم، انگار تو دنیای واقعی میشناسمت، تورو خدا فکر رفتن نباش، دعا میکنم هرچه زودتر عاشق سینه چاکت بیاد و خوشبختت کنه

غریبه آشنا، خواهر فهمیده ی بزرگم که نظراتت همیشه میترکونه

پیانیست و خانم nk، شما ها از نظر من دو خانم متاهل بسیار موفقید، نظراتتون رو دوست داشتم همیشه

دختر پرتقال، خدا مادرت رو رحمت کنه، روحش شاد باشه عزیز، دعا میکنم به زودی از تنهایی در بیای و نیمه گمشده ت رو بیابی

آقای رضا 99، امیدوارم دست به سنگ بزنی برات طلا شه شرایطت برای ازدواج از ایده آل های ذهنیتم بهتر و بهتر شه

آقای سورنا، ببخش تو پست آخرت یکم خارج شدم، ان شالله به زودی به جمع متاهل ها بپیوندی

آقای عباس، خیلی ارادت مندم برادر بزرگوار ، از اون جهت که یه بار بسیار دلگیر بودم تو صفحه شخصیتون با شما حرف زدم و راهنماییم کردید

آقای کرمی، مرد با احساس و گرم وبلاگ، که تنها دعام اینه با ی خانم مثل خودتون با احساس و پر شور و هیجان به زودی مزدوج شید و دوستان رو از نظرات دوران تاهل مستفیض کنید

آقای بنده خدا، ی مرد خانواده دوست که به من فهموند مردان و همسران خوب هنوز وجود دارن و تفکر من رو نسبت به آقایون تغییر داد

خانمها گیسو، عارف، محیا، nk، بابت نظرم که منشا دلخوری شد پوزش میطلبم تو پست رعایت بهداشت همسر خیلی سعی کردم توضیح بدم که منظور من چی بوده و من قصد کوچکترین اهانتی رو به کاربران شناخته شده نداشتم و تنها از باب هشدار و درخواست مطلبی رو گفتم. امیدوارم تکدر خاطری از من نداشته باشید

آقایان حامد جام دل و مجید 96، خیلی شناختی ازتون ندارم از باب پست تهاجم جنسی با شما آشنا شدم و اینکه افراد با سوادی رو در وبلاگ میدیدم که شور بحث و گفت و گو دارن بسیار خوشحال بودم

آقایان مرد یخی و جوان ایرانی، دعا میکنم عاشق بشید، دلتون بعد از سالها برای کسی بتپه و دلتنگی رو تجربه کنید

آقای صادق، ی برادر بسیار متین که همسر خوب مثل خودش لیاقتشه

آقای قیطاس خان، شما خیلی به من لطف داشتی، بهترین هارو برات آرزو میکنم چون نمیدونم در حال حاضر اولویت زندگیت چیه

آقای حافظ رندانه، نظراتتون رو دوست داشتم، امضای پای نظراتتونم بسیار زیباست، باقی بقایتان

خانمها ریحان نرگس 313 نفیسه خانم شوکولات الی خانم عاطفه کوهسار پاییز مینا معلم جزیره خواهر پسر شجاع ام اند ام ، دوستای خوبم دوستای عزیزم ان شالله چرخ دنیا اونطور که دوست دارید به کامتون بچرخه، خیلی جاها نظراتتون رو دوست داشتم و لایک کردم

آقای مرد جوان، پست حواس پنجگانه تون حرف نداشت خدا خیرتون بده بابت آگاهی دادن به کاربران

آقای جوون باتجربه، کم پیدا شدید هر جا هستید شاد و سلامت باشید

آقای علی جون، نمیدونم اولویت زندگیتون چیه ولی دعای خودم اینه به زودی خبر ازدواجتون رو به وبلاگ بدید

آقای سکوت عشق، خیلی سایه تون سنگین شد یهویی، براتون بهترین ها رو آرزو میکنم

پسر بارونی، سرباز وطن، خدا قوت

در آخر از بعضی دوستان تشکر ویژه دارم ، شبی بود که بسیار دلگیر بودم، خسته از بیماری مادرم، و با اندوه درد و دلی کردم که دوستان با نظراتشون سبب آرامش خاطرم شدن، آقایان و خانمها،  علیرضا، هویت، علیرضا 70،ریحان، غریبه آشنا، جیگر طلا، دختر پرتقال، عاطفه کوهسار، شماها برام شدید ی خاطره فراموش نشدنی به واسطه نظرتون

دو نفر اینجا برای من سبب خیر شدن که ترک گناه کنم، آقایان هویت و علیرضا، ثواب ترک گناهم برای شماست

خانمها هیس گلرو آبی، یکم ازم دلخورید حس میکنم، یا همون سوء تفاهمی که گفتم نمیدونم، ولی براتون ی عالمه انرژی مثبت میفرستم که بدونید همه تون دوستای منید

آقای علیرضا افتخاری، ان شالله خبر های خوب از زندگی مشترکتون بدید به بقیه و در آینده دیگران رو از تجربیاتتون آگاه کنید ببخشید اگر نظر به درد بخوری نداشتم، در حد بضاعت و عقل ناقصم بود.

من سعی کردم تمام دوستانی که این مدت در کنارشون بودم رو یاد کنم اگر کسی رو از قلم انداختم ببخشید به بزرگ منشیه خودتون .

اگر با حرفی دل کسی رو شکستم و رنجوندم حلال کنید . گرچه من به حلالیت اعتقادی ندارم این دنیا بازتاب اعمال ماست و خوبیها و بدیها به سمت ما بر میگردن .

در پناه خداوند باشید همگی

یا حق

ارادتمند رضوان حق گو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)