سلام

دوستان من تو این چند تا سوال اصلا نمیخوام از روابط خصوصی و شخصی که با همسرتون دارید حرفی بزنید!! فقط میخوام چیزی که در جنس زن کلیت داره رو بیان کنید، ممنون

اما سوالات:

1- مرد ماست نباشه یعنی چی؟ اقتدار و مردونگی مرد کجاها خودشو نشون میده؟ خانما به چی میگن اقتدار، مردانگی، جذبه و... مصداقا و مثالاش رو تو زندگی بگن! چون بعضیا فکر میکنن بد اخلاق و اخمو باشن یا زور بگن این میشه ابهت و اقتدار مردانه! پس خواهشا روشنگری کنید!

2- میگن جذب مردی میشید که اعتماد به نفس داشته باشه یعنی چی؟ یعنی چه کارهایی بکنه و چه رفتاری داشته باشه؟ اعتماد به نفس داشتن رو در چی می بینید؟

3- چطور بفهمیم برای خانمی واقعا جاذبه ی جنسی داریم و در ارتباطش با ما به عنوان برادر باهامون رفتار نمیکنه و حرف نمیزنه؟!! یعنی صمیمیت و رابطه و رفتار خوبش با ما به این دلیل نیست که مارو مثل برادر خودش میدونه؟ از کجا معلومه که واسه یه خانم جاذبه داریم؟ یعنی تو رفتارش باهامون چه برخوردی میکنه ( خدایی خیلی بده فکر میکنی طرف بهت علاقه داره و میتونه به چشم شوهر بهت نگاه کنه بعد که بحثش پیش میاد این جواب رو اعصاااب رو میده که شما مثل برادر من میمونیییید!!!! البته میدونم که قصدش پیچوندن و به این بهانه رد کردن نیست، یعنی طوری با من صمیمی شده که انگار من برادرشم و حس دیگه ای نداره فرا تر از خواهر برادری!)

4- خانما واقعا موقع قهر و دعوا یا وقتی حال و حوصله ندارن میخوان که مرد بهشون نزدیک بشه و بیشتر بهشون برسه یا مثل مرد  میخوان برن تو غار تنهایی؟ جالب بود واسم، یه خانمی به شوهرش گفته بود برو دور شو از من نمیخوام ببینمت؛ بعد انتظار داشته شوهرش بیشتر بهش نزدیک بشه و از لحاظ عاطفی بهش رسیدگی هم بکنه!!(جل الخالق) اگه مرد همچین حرفایی به من بزنه تا مدتها از چهار فرسخیش رد نمیشم! ولی شنیدم زنا برعکس، نمیتونن دوری شوهرشونو تحمل کنن و انتظار دارن بهشون نزدیک هم شد! جواب بدن اعزه ی گرامی!

5- چطور میشه برق عشق رو تو چشای خانم دید؟؟!!! خانم دی آنجلیس میگه اگه زن خیلی عاشق باشه و از زندگیش راضی باشه و احساس خوشبختی کنه در رابطه با شوهرش چشاش برق میزنه و از دور عشق به همسرشو میشه از تو چشاش دید!! حالا منظورم این نیست که حالت چشم بیاین واسم توصیف کنید! نه، منظورم اینه از کجا بفهمیم واااقعا همسرمون راضیه از همه چیز؟ و از هر لحاظ وظیفمونو به عنوان شوهر خوب انجام دادیم؟؟!

6- سوال منشوری دارم که از ترس زبون بعضی دوستان نمیتونم بپرسم! اگه به مشکل خوردم گردن همون دوستان!

"""" توجه توجه"""" : دوستان عزیز نمیخوام تبلیغ کنم اینجا، ولی برید پست کامل خلاصه ی کتاب پنج زبان عشق از گری چاپمن رو بخونید خدایی! زحمت کشیدم و وقت گذاشتم روش!! نمیگم برید و بخونید و از من تعریف کنید! نه، برید و زبانهای عشق رو یاد بگیرید تا تو زندگیتون کمتر به مشکل بر بخورید، نظرات خودتون رو هم بذارید بی زحمت.

ممنون از همه ی شما دوستان عزیزم، یکم فعالتر باشید و بیشتر نظر بذارید

برادر کوچیک شما "منصور وسطی"


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)