سلام دوستان
شاید براتون سوال باشه چرا من اینقدر سوال دارم .

راستش خدا به ما یه وجهه ای لطف کرده که مورد اطمینان دوستان هستیم و خیلی از مواقع میان پیشمون در دل میکنن . ما هم اندازه بضاعت سعی میکنیم راهنمایی کنیم البته اگر موضوع تخصصی نباشه . صبحی یکی از دوستان از عدم رعایت بهداشت شخصی همسرش شاکی بود من یکی دو راه بیشتر به ذهنم نرسید .

سرچ هم کردم چیز خاصی پیدا نکردم . من بهشون گفتم اولا خیلی غیر مستقیم تو حرفاتون اشاره کنید البته باید فضای صحبت اقتضا کنه که چنین حرفی غیر مستقیم زده بشه که مثلا وای بعضیا اصلا به خودشون نمیرسن چقدر بده حتما تو روابطشون با ادما اثر میذاره ادم خدا خدا میکنه از پیش ادم برن  و ... .  وقتایی که از حمام برمیگردن و تمیز و پاکیزن خیلی بهش فاز بدید .

اگر شما چیز دیگه ای به ذهنتون میرسه کمک کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)