سلام

لطفا میشه من رو قانع کنید که واسه دانشگاه ثبت نام کنم ؟

اول از همه بگم ۱۹سالمه و رشتم الکتروتکنیک یا همون برق صنعتی هست ، پارسال واسه دانشگاه خیلی اشتیاق داشتم ولی تو کنکور قبول نشدم و گفتم سال بعد میخونم قبول میشم . تقریبا تا اسفند ماه خوب خوندم ولی کامل ناامید بود از این اوضاع بازار کار .

از اسفند ماه درس رو ول کردم گفتم میرم خدمت بعد اون دنبال یه حرفه میگردم ولی به اجبار دوستان دوباره کنکور دادم هر چند که خیلی کم خونده بودم ولی امروز که نتایج اومد با کمال تعجب رتبه ی خوبی آورده بودم و یکی دو تا دانشگاه روزانه قبول شدم .

الان واقعا سردرگمم هر کی دانشگاه رفته میگه نرو دانشگاه و هرکی هم نرفته میگه برو من الان پشیمونم!!!

البته بدگمانیم بیشتر واسه این بود که رشتم رو دوست نداشتم ولی یه خورده که تحقیق کردم فهمیدم که بازار کارش خوبه آیا کسی تجربه ای داره در این مورد ؟ میشه راهنماییم کنید


مرتبط:

فارغ التحصیلان رشته برق کجا باید دنبال کار بگردند ؟


برترین مطالب خانواده برتر :

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

دختران، تو رو خدا ساپورت نپوشید

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)