سلام دوستان وقت تون به خیر

خواستگاری دارم که چند جلسه ای با هم صحبت کردیم و به نظر من تا این مرحله انسان شریفی هستن و ویژگی های کلی ایشون و بنده تطابق داره . اما موضوعی که ذهن بنده رو مشغول کرده و به خاطرش وقت شریف شما رو گرفتم این هست که ایشون گفتن میگرن دارن و به دنبال اون بنده کمی تو سایت های مختلف سرچ کردم و ان شاء الله قصد دارم برای اطلاع بیشتر از یه پزشک مشورت بگیرم ولیکن گفتم قبل از اون از شما دوستان بپرسم ازدواج با شخصی که میگرن داره میتونه مشکل باشه یا به مشکل بر بخوره ؟ چرا که چیزهایی که خوندم بنده رو کمی نگران کرده در رابطه با اینکه امکان داره این افراد در برقراری روابط مشکل داشته باشن یا اینکه میگرن در روابط زناشویی موثر هست یا پرهیزهای غذایی که باید داشته باشن و ...
خیلی لطف میکنید اگر پاسخ بنده رو بدید . در ضمن نمیدونم وضعیت میگرنی ایشون چطور هست!

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)