سلام

من یه پسر 30 ساله ام که در دو سال اخیر به شرایط مطلوب ازدواج رسیدم و از نظر خانوادگی همه چی ردیفه و بسیار بسیار هم از سمت خانواده تحت فشارم برای ازدواج . اما خودم هیچ انگیزه ای برای ازدواج ندارم. اخیرا فهمیدم که اسم این مرحله بی تفاوتیه . لازمه که بگم هیج مشکل جسمی هم ندارم.

از نظر تمایل به زنان هم از سن 15 سالگی میل جنسی خیلی شدیدی داشته و همچنان هم دارم. براحتی تحریک می شم.  اما الان دیگه حوصله ازدواج و دردسراش رو ندارم. سالها سرکوب نیاز جنسی و عاطفی منو به مرحله ای رسونده که دیگه عادت کردم به سرکوب و حوصله تغییر و دردسر ندارم. با خودم میگم من که اوج دوران جوانی و نیازم گذشت دیگه واسه بقیه اش ارزش نداره خودم رو تو دردسر بندازم.

به نظر شما این چه اشکالی داره؟

مرتبط با عدم تمایل به ازدواج در پسران:

چرا بعضی از پسرانی که شرایط خوبی دارند ازدواج نمی کنند؟

آیا واقعا با بالا رفتن سن حس نیاز به ازدواج مردان کم میشود؟

سوال از مجرد هایی که قصد ازدواج ندارند

چرا بعضی از پسران ازدواج نمی کنند؟

پسرهایی میشناسم که همه چی دارن ولی میلی به ازدواج ندارن

چرا یه پسر 28 ساله با وجود داشتن شرایط ، ازدواج نمی کنه ؟

چرا یک پسر باید ازدواج کند؟

دلایل عدم ازدواج علی رغم داشتن شرایط

چرا اقدام برای ازدواج ، این روزها کم رنگ شده؟

دلیلی نمی بینم که بخوام زن بگیرم

برای چی باید ازدواج کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) عدم تمایل به ازدواج در پسران (۱۹ مطلب مشابه)