سلام دوستان

من مفهوم جمله ای که میخوام بگم رو از خیلی مشاوران و کارشناسان خانواده شنیدم و به وضوح از شخص دکتر حبشی که خودم ایشون رو خیلی قبول دارم هم شنیدم که درآمد زن مردکش است یعنی در بسیاری از مواقع زنان با درامد و پولشون اقتدار مرد رو از بین میبرند . سوالم اینه پس چرا اینقدر اقایون دنبال خانم کارمند هستند ؟

حالا هی نیایید بگید ما این مدلی نیستیم اما طیف زیادی از اقایون بنا به دلایلی که خودشون میگن به این موضوع تمایل زیاد دارند و گاهی شرطشون برای ازدواج با اون خانم اینه که درامد داشته باشه .


مرتبط:

مادر شاغلم از این که پدرم رو تکیه گاه خودش نمی بینه، ناراحته

دوست ندارم همسر آیندم شاغل باشه

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)